vectra b antenni

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
tn
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja tn »

mulla -98 vectra cd-varustelulla ja radio kuuluu todella huonosti. missä mulla on antenni piilossa kun se ei tule katon läpi kuten joissakin vectroissa?

katselin tossa aiheeseen liittyviä muitakin tekstejä ja näköjään ongelma vaivaa monia muitakin... mutta ei tullut ihan selville mistä mä sen antennin löydän... ja onko tehtaalla laitettu taklasiin antenneja alkuperäisasennuksena?
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

takalasin lämmitysnauhoissa on raation anteeni sulla, ja tod näk vahvistin pois käytöstä. joku saa nauvoa enemmän (mahatauti niin ei jaksa typotella)
Kuva
Vectra on p0p
tn
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja tn »

ok toi on jo hyvä tietää

en ole hifisti enkä muutenkaan tiedä näistä asioista kovinkaan paljoa, niin että josko joku vois vähä heittää vinkkiä, että missä se antennivahvistin sijaitsee...? on niin kylmä tuolla ulkona, ettei viitti hoomoilasena mennä palelee ja ihmettelee...
White
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja White »

Eiköhän tuo lie hattuhyllyn alla...!
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Onko sulla soitin vaihdettu? Todennäköisesti vahvari ei saa virtaa.
ruttu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ruttu »

itellä sama vika, pitäis alkaa kattoon sitä!! tuleeko soittimelle joku piuha? väri? vaihdoin soittimen ja ja ja.. en tiiä sitte..
Kuva
Miki82
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Miki82 »

Tämä keskustelu tuli ajankohtaiseksi itsellänikin. Onko kukaan saanut pulmaa ratkaistua? Jos on, niin miten?
Ympyrä ja nuoli, on Volvon merkki. ;)
Top-i
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Top-i »

Itellä oli hyvä säkä, kun oli ollu joskus joku puhelimen antenni katolla. Eikun vaan se siitä pois ja uusi radion piiska tilalle. Kyllä nyt passaa aamulla duuniin ajella kun tietää maailmanmenoistakin jotain.
Opel Astra
Mini One
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Mullakin on katolla ilmeisesti vanha autopuhelimen antenni. Johto tulee vänkärin jalkotilaan, ja johdon pään vaihtamalla varmaan menisi radioantennistakin?
Itselläni kyllä kuuluu radio takalasiantennilla jo varsin hyvin, mutta ihan kokeilukelpoinen ideahan tuo olisi.
Trinity
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Minulla on Vectra farkku -99 ja siinä on ulkoinen antenni katon takaosasa ja välillä vaan tuntuu että radio ei aina kuulu kunnolla?

Kokeilin eri kanavia ja luulisi novan ainaskin kuuluvan täällä helsingissä, mutta välillä sekin suhisee :cry:

En sitten tiedä onko vika radiossa vai antennissa? Onko tuossa mallissa antenninvahvistin missä jos sitä yleensä onkaan?

Radiona alkuperäinen(?) Philips cd/radio :roll:
Top-i
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Top-i »

Ainakin Opelin orkkisantenneissa vahvistin on siinä antennin kantaosassa
Opel Astra
Mini One
rgs1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rgs1 »

Ja ´99:ssä se antenninjalka on tähän mennessä ruostunut ihan paskaksi...minulla oli jo vuonna ´01. Piiskakin voipi olla poikki, joten kustannuksia pukkaa :x
tn
'Kadett'
'Kadett'

taas radiosta

Viesti Kirjoittaja tn »

no niin. auto on nyt ollut mulla yli puoli vuotta enkä vieläkään ole radio-ongelmaa korjannut. olen ajellut yli 20 tkm ilman radiota.

purin hattuhyllyn ja tarkistin, että vahvistin ei saa virtaa. kulkeeko se vahvistimelle menevä johto siinä lattianrajassa? onko paha homma alkaa purkamaan sisustaa, saadakseen sen johdon kunnon tarkistettua??

vai olisiko kuitenkin helpompi käydä motonetista ostamassa uusi antenni ja asentaa se katolle?? tarvitseeko tällainen piiska-antenni erillistä vahvistinta?
rgs1
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: taas radiosta

Viesti Kirjoittaja rgs1 »

tn kirjoitti:purin hattuhyllyn ja tarkistin, että vahvistin ei saa virtaa. kulkeeko se vahvistimelle menevä johto siinä lattianrajassa? onko paha homma alkaa purkamaan sisustaa, saadakseen sen johdon kunnon tarkistettua??

vai olisiko kuitenkin helpompi käydä motonetista ostamassa uusi antenni ja asentaa se katolle?? tarvitseeko tällainen piiska-antenni erillistä vahvistinta?
Johto kulkee kaiketi oikeanpuoleisessa kynnyskotelossa, ainakin farkun antennikaapeli on siellä. Ainakaan vakio pilipssin kanssa asia ei ratkea kovin tyydyttävästi mitenkään, mutta vastahan tuo on vaivannut reilut 4 vuotta...
Vastaa Viestiin