vectra b antenni
mulla -98 vectra cd-varustelulla ja radio kuuluu todella huonosti. missä mulla on antenni piilossa kun se ei tule katon läpi kuten joissakin vectroissa?
katselin tossa aiheeseen liittyviä muitakin tekstejä ja näköjään ongelma vaivaa monia muitakin... mutta ei tullut ihan selville mistä mä sen antennin löydän... ja onko tehtaalla laitettu taklasiin antenneja alkuperäisasennuksena?
katselin tossa aiheeseen liittyviä muitakin tekstejä ja näköjään ongelma vaivaa monia muitakin... mutta ei tullut ihan selville mistä mä sen antennin löydän... ja onko tehtaalla laitettu taklasiin antenneja alkuperäisasennuksena?
Minulla on Vectra farkku -99 ja siinä on ulkoinen antenni katon takaosasa ja välillä vaan tuntuu että radio ei aina kuulu kunnolla?
Kokeilin eri kanavia ja luulisi novan ainaskin kuuluvan täällä helsingissä, mutta välillä sekin suhisee
En sitten tiedä onko vika radiossa vai antennissa? Onko tuossa mallissa antenninvahvistin missä jos sitä yleensä onkaan?
Radiona alkuperäinen(?) Philips cd/radio
Kokeilin eri kanavia ja luulisi novan ainaskin kuuluvan täällä helsingissä, mutta välillä sekin suhisee
En sitten tiedä onko vika radiossa vai antennissa? Onko tuossa mallissa antenninvahvistin missä jos sitä yleensä onkaan?
Radiona alkuperäinen(?) Philips cd/radio
taas radiosta
no niin. auto on nyt ollut mulla yli puoli vuotta enkä vieläkään ole radio-ongelmaa korjannut. olen ajellut yli 20 tkm ilman radiota.
purin hattuhyllyn ja tarkistin, että vahvistin ei saa virtaa. kulkeeko se vahvistimelle menevä johto siinä lattianrajassa? onko paha homma alkaa purkamaan sisustaa, saadakseen sen johdon kunnon tarkistettua??
vai olisiko kuitenkin helpompi käydä motonetista ostamassa uusi antenni ja asentaa se katolle?? tarvitseeko tällainen piiska-antenni erillistä vahvistinta?
purin hattuhyllyn ja tarkistin, että vahvistin ei saa virtaa. kulkeeko se vahvistimelle menevä johto siinä lattianrajassa? onko paha homma alkaa purkamaan sisustaa, saadakseen sen johdon kunnon tarkistettua??
vai olisiko kuitenkin helpompi käydä motonetista ostamassa uusi antenni ja asentaa se katolle?? tarvitseeko tällainen piiska-antenni erillistä vahvistinta?
Re: taas radiosta
Johto kulkee kaiketi oikeanpuoleisessa kynnyskotelossa, ainakin farkun antennikaapeli on siellä. Ainakaan vakio pilipssin kanssa asia ei ratkea kovin tyydyttävästi mitenkään, mutta vastahan tuo on vaivannut reilut 4 vuotta...tn kirjoitti:purin hattuhyllyn ja tarkistin, että vahvistin ei saa virtaa. kulkeeko se vahvistimelle menevä johto siinä lattianrajassa? onko paha homma alkaa purkamaan sisustaa, saadakseen sen johdon kunnon tarkistettua??