Astra G vahvistimen paikka
Astra G vahvistimen paikka
Elikkäs olis tarkotus saada vahvistin jonnekkin "piiloon", joten kaipaisin hyviä vinkkejä minne sen saa jemmattua?
Joten jos löytyy hyviä ehdotuksia/tai itse hyväksi todettuja paikkoja, niin laittakaapa niitä tähän.
Tavoite olisi että takakontti pysyisi edelleen sellaisena että sinne mahtuisi tavaraa tästä eteenpäinkin!
Niin ja auto mihin apua kaivataan on Astra G Caravan (mutta luulen että samat "jemmat" löytyy myös muistakin astroista).
Niin ja jos olisi kuvia niin olisin kiitollinen!!
Kiitoksia jo etukäteen!
Joten jos löytyy hyviä ehdotuksia/tai itse hyväksi todettuja paikkoja, niin laittakaapa niitä tähän.
Tavoite olisi että takakontti pysyisi edelleen sellaisena että sinne mahtuisi tavaraa tästä eteenpäinkin!
Niin ja auto mihin apua kaivataan on Astra G Caravan (mutta luulen että samat "jemmat" löytyy myös muistakin astroista).
Niin ja jos olisi kuvia niin olisin kiitollinen!!
Kiitoksia jo etukäteen!
-
lazyfatboy
- 'Kadett'

- *Silverfang*
- 'Kapitän'

- Viesti:
Tein aikanaan kotelon toiselle sivustalle, eli tilaa vei pyöränkotelon leveyden verran koko tavaratilan pituuden mitalta. Siihen pakettiin meni vahvistin ja subbari. Nyt on kotelo varapyörän tilalla, puolet tilasta subille ja puolet vahvistimelle. Molemmissa materiaaleina lasikuitu ja mdf-levy. Jos haluaa pitää varapyörän, niin ottaa sen alta sen kiinnike raudan pois ja kääntä pyöärän väärin päin (eli ylös päin osoittaa vanteen sisäpuoli) ja valaa siihen kuidusta kotelon subille ja jos vähän nostaa pohjaa uudella lattialevyllä niin saa vahvistimet ja paljopn muutakin mahtumaan.
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'