Astra G vahvistimen paikka

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Miksuzz
'Kadett'
'Kadett'

Astra G vahvistimen paikka

Viesti Kirjoittaja Miksuzz »

Elikkäs olis tarkotus saada vahvistin jonnekkin "piiloon", joten kaipaisin hyviä vinkkejä minne sen saa jemmattua?
Joten jos löytyy hyviä ehdotuksia/tai itse hyväksi todettuja paikkoja, niin laittakaapa niitä tähän.
Tavoite olisi että takakontti pysyisi edelleen sellaisena että sinne mahtuisi tavaraa tästä eteenpäinkin!
Niin ja auto mihin apua kaivataan on Astra G Caravan (mutta luulen että samat "jemmat" löytyy myös muistakin astroista).
Niin ja jos olisi kuvia niin olisin kiitollinen!!
Kiitoksia jo etukäteen!
Antti H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Antti H »

Mulla on tossa äffässä vänkärin jalkotilassa kojelaudassa piilossa.. Selviää lyhyillä johdoilla
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona

OCF Formulatietäjä 2010&2018
Helpless
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Helpless »

Itse olen suunnitellut laittavani astra g farkkun kontiin vahvistimen.
Elikkäs lasikuidusta ja puusta tekisin kontin kylkeen vahvistimelle paikan.
Ei pitäisi hirmusti hukata käytännön kuljetustilaa.
Oma hommansa tuossa toki on. Siksi en olekkaan vielä muutakuin haaveillut ko. projektista :P
lazyfatboy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja lazyfatboy »

Mulla on vahvistin piilotettu sinne takakontin vasemmassa reunassa olevan luukun taakse. Ensiapupakkausta ja varoituskolmiota siellä olisi kai tarkoitus pitää. Johdot saa sinne siististi koko matkan verhoilujen alla.
*Silverfang*
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja *Silverfang* »

mää oon taas suunitellu lattialle,,ylimääränen pohja
pine
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pine »

Tein aikanaan kotelon toiselle sivustalle, eli tilaa vei pyöränkotelon leveyden verran koko tavaratilan pituuden mitalta. Siihen pakettiin meni vahvistin ja subbari. Nyt on kotelo varapyörän tilalla, puolet tilasta subille ja puolet vahvistimelle. Molemmissa materiaaleina lasikuitu ja mdf-levy. Jos haluaa pitää varapyörän, niin ottaa sen alta sen kiinnike raudan pois ja kääntä pyöärän väärin päin (eli ylös päin osoittaa vanteen sisäpuoli) ja valaa siihen kuidusta kotelon subille ja jos vähän nostaa pohjaa uudella lattialevyllä niin saa vahvistimet ja paljopn muutakin mahtumaan.
Miksuzz
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Miksuzz »

mahtuuko se vahvari siihen pohjalle?? siis tarkoitan että "kuinka paksu" vahvari saa olla ettei uusi pohja tule korkeammalle kuin takaluukun kynnys?
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Takapenkin selkänojaan saa myös siististi..itellä Vecussa juurikin niin, ja pysyy kiinni, kun pellissä on ruuveilla.
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Vastaa Viestiin