C20LET männän puristuskorkeus? F28 kytkimen halkaisija?
C20LET männän puristuskorkeus? F28 kytkimen halkaisija?
Mikä on C20LET männän puristuskorkeus?
Paljonko on F28 kytkinlevyn halkaisija? Paljonko Sachsin Sport kytkinpaketti kestää vääntöä? Kumpi pettää ensin, levy vai asetelma?
Paljonko on F28 kytkinlevyn halkaisija? Paljonko Sachsin Sport kytkinpaketti kestää vääntöä? Kumpi pettää ensin, levy vai asetelma?
Puristuskorkeus? eli tapin keskeltä/yläreunasta laelle vai paljealueitako meinaat? Mulla on vakiomännät tallissa irrallaan eli voin kyllä mitata kun kerrot mistä mihin tarvitset sen mitan..
Vakiolevy korkkaa aikasemmin..
GSI Astran vpyörä ja sachs race asetelma sekä letin vakiolevy toimii myös ja pitää ainakin 450nm testatusti
Vakiolevy korkkaa aikasemmin..
GSI Astran vpyörä ja sachs race asetelma sekä letin vakiolevy toimii myös ja pitää ainakin 450nm testatusti
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
No ei varmana ole. Kyllä on tuunaajat taas todella yössä. Puristuskorkeus eli lontooksi compression height on mitta männän tapin keskilinjalta männän lakeen (patit tai ammeet jätetään huomiotta).ltr kirjoitti:Vakiomännän puristuskorkeus on mauserilla 20.1mm
Kattokaa Mahlen mäntäohjelmasta, sen saa Mahlen sivuilta. Itse en pääse nyt neuvomaan kun on tietokone pistetty uusiksi ja roinat vielä sekaisin.
-
Christoffer
- 'Kadett'

linkkiascona_hx40 kirjoitti:ltr kirjoitti:Vakiomännän puristuskorkeus on mauserilla 20.1mm
Kattokaa Mahlen mäntäohjelmasta, sen saa Mahlen sivuilta. Itse en pääse nyt neuvomaan kun on tietokone pistetty uusiksi ja roinat vielä sekaisin.
Tuolta katsottuna C20LET männän puristekorkeus on 30,43mm
Kiitokset muistuksesta joskus nuo sivut löytänyt ja yllättäen unohtunutkin jo
EDIT: täältä löytyy aika hyvin selitettynä nuo käsitteet linkki
Eli ymmärsinkö oikein: Jos haluan laittaa XE:n vauhtipyörän LET-moottoriin, minun tulee hommata tollainen poterollinen malli, koska mulla on jo LET-moottoriin tarkoitettu Sahcs Race Engineering-asetelma?Jope kirjoitti:Noissa (c20xe) on sekä poterollista että tasaista vauhtipyörää ja letissä se on aina poterollinen. Eli ei muuta eroa kuin paineasetelman korkeus.ile kirjoitti:Passaako tuo LET:in Sahcs Race Engineering asetelma suoraan XE:n vauhtipyörään ja pääseekö se toimimaan siinä normaalisti?
Paljonkos nuo XE:n ja LET:in vauhtipyörät painavat? Madi tuossa taisi mainitakin, että XE:ssä puolet kevyempi!? Onko tosiaan näin??
Mikä olisi järkevin ratkaisu vauhtipyörän suhteen, kun haetaan kierrosherkkyyttä LET-moottoriin:
- Keventää omaa alkup. vauhtipyörää?
- Korvata alkup. vauhtipyötä XE:n vauhtipyörällä?
- Korvata alkup. vauhtipyötä XE:n vauhtipyörällä ja keventää vielä sitäkin?
- (Hommata Ojennukselta teräsvauhtipyörä?)
Lautamäelläkin näyttäis olevan kevyempiä vaparin vauhtipyöriä
http://www.lautamakimotorsport.fi/
Teräsvauhtipyörät
Opel 2.0 16 valve
- paino 4,25 kg
- toimitetaan ilman hammaskehää (kehä helppo siirtää alkuperäisestä) 215 €
Mulla vois olla myytävänä uusi Sachs Race engineering asetelma LET:iin jos jollain tarvetta ...
http://www.lautamakimotorsport.fi/
Teräsvauhtipyörät
Opel 2.0 16 valve
- paino 4,25 kg
- toimitetaan ilman hammaskehää (kehä helppo siirtää alkuperäisestä) 215 €
Mulla vois olla myytävänä uusi Sachs Race engineering asetelma LET:iin jos jollain tarvetta ...
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
1/4 9,132s / 239,84 km/h
Ymmärsit oikein eli tuo XE:n poterollinen vauhtipyörä on täsmälleen sama kuin LETin vp. joihin käy vain niihin tarkoitettu paineasetelma.ile kirjoitti:Eli ymmärsinkö oikein: Jos haluan laittaa XE:n vauhtipyörän LET-moottoriin, minun tulee hommata tollainen poterollinen malli, koska mulla on jo LET-moottoriin tarkoitettu Sahcs Race Engineering-asetelma?Jope kirjoitti:Noissa (c20xe) on sekä poterollista että tasaista vauhtipyörää ja letissä se on aina poterollinen. Eli ei muuta eroa kuin paineasetelman korkeus.ile kirjoitti:Passaako tuo LET:in Sahcs Race Engineering asetelma suoraan XE:n vauhtipyörään ja pääseekö se toimimaan siinä normaalisti?
Muistelisin tasaisen vakiolimpun olevan n.6,5kg ja poterollinen n.10kg. Ei varmuutta...ile kirjoitti:Paljonkos nuo XE:n ja LET:in vauhtipyörät painavat? Madi tuossa taisi mainitakin, että XE:ssä puolet kevyempi!? Onko tosiaan näin??
Itse laittaisin (ja omassa onkin mutta eri koneessa) Ojennuksen teräsvauhtipyörän (sama jota Lautamäki myy). Tällöin sulla tosin menisi paineasetelma uusiksiile kirjoitti:Mikä olisi järkevin ratkaisu vauhtipyörän suhteen, kun haetaan kierrosherkkyyttä LET-moottoriin:
- Keventää omaa alkup. vauhtipyörää?
- Korvata alkup. vauhtipyötä XE:n vauhtipyörällä?
- Korvata alkup. vauhtipyötä XE:n vauhtipyörällä ja keventää vielä sitäkin?
- (Hommata Ojennukselta teräsvauhtipyörä?)