Astra F raitisilmasuodatin?

Keskustelua Opeleista
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Tico kirjoitti:
Antero kirjoitti:Helpompaa varmaan silti katsoa siitä alkuperäisestä viestistä.

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=

Ei tarvi katsoa ohjeita ja kuvia eri ikkunoissa...
No sieltähän se löyty alkuperänen viesti 8) Oiskohan nuo kuvat mahdoista saada näkymään tuolla vihjeet ja vinkit osiolla?
Muistatko paljon meni tuota tiivste nauhaa? Pitää käydä ostamassa tiivistemassaa ja tiiviste nauhaa saa ens viikonloppuna värkkäilä kondikseen tuon suodattimen.
Nauhaa meni varmaankin joku 5-6 metriä. Kannattaa ostaa suoraan semmoinen pieni rulla missä niitä myydään, niin ei pääse vahingossa loppumaan. Tuo nauha on sen verran halpaa, että siihen ei talous kaadu.

Minä en pysty tekemään noille kuville tuolla vinkit ja vihjeet -osiossa mitään. Ainoastaan Jarnolla on oikeudet kikkailla sielä... Mutta eipähän tuo minun kirjoittamani alkuperäinen viesti mihinkään ole katoamassa.
Kuva
Tico
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tico »

Antero kirjoitti:
Nauhaa meni varmaankin joku 5-6 metriä. Kannattaa ostaa suoraan semmoinen pieni rulla missä niitä myydään, niin ei pääse vahingossa loppumaan. Tuo nauha on sen verran halpaa, että siihen ei talous kaadu.

Minä en pysty tekemään noille kuville tuolla vinkit ja vihjeet -osiossa mitään. Ainoastaan Jarnolla on oikeudet kikkailla sielä... Mutta eipähän tuo minun kirjoittamani alkuperäinen viesti mihinkään ole katoamassa.
Kiitos Antero.
No niin pitääpä käydä ostaan tuota nauhaa sitten riittävästi :roll:
Niin eipä se täältäkään mihinkään katoa, muutta noin niin kuin muitakin ajatellen niin olis ehkä hyvä jos tuo Jarno viittis kikkailla vähän tuolla.
Q5 Quattro
Vastaa Viestiin