Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Tais Jarpalla olla sitten se uudempi c20xe suorasytkällä jos puolasta 50 e on maksanut. Itellä joku hongwong-puola, 14 e motonetistä ja eipä tuossa hirveitä oo voinu haukkua. Noh, onhan tuolla myös bosch/valeo joka kustantaa sen 30 e. Tyylinsä kullakin. Jos tuo jossain vaiheessa leviää niin sitten varmaan laitan sitä boschia tilalle. Mut ei se halpa aina oo välttämättä paskaa eikä kallis hyvää
eikös x20xev:ssä ole se puola/virranjakajayhdistelmä joka maksaa mansikoita. Silloin kun omassa astrassa oli x16xel niin siitä meni tuo vehjas ja se maksaa orkkiksena liikkeessä 200 e, kuitenkin sain omani ketkuilemalla 140 ekuun...
Mjoo, moponetissä tahtoo olla aina halvempaa. orkkis oli tuo osa mikä laitettiin silloin tonnikuussataseen. Ehjänä muuten vieläkin. Vissiin. Ehkä. Hyvällä tuurilla.
Ootko jo opa kokeillu sitä ilmamassamittaria? sitte seuraavaksi boxia kokeileen. Jos ei muuten onnistu, niin kokeillaan mun autosta.
Pakkohan tuossa on joku kuormitustunnistukseen liittyvä vika oltava, kun se kerta ei saa heti bensaa/saa liikaa, kun kaasua painaa...
Jamax kirjoitti:Ootko jo opa kokeillu sitä ilmamassamittaria? sitte seuraavaksi boxia kokeileen. Jos ei muuten onnistu, niin kokeillaan mun autosta.
Pakkohan tuossa on joku kuormitustunnistukseen liittyvä vika oltava, kun se kerta ei saa heti bensaa/saa liikaa, kun kaasua painaa...
En ole toista mittaria kokeillut..noita autodatan antamia mittauksia olen suorittanut ja niiden mukaan se on kunnossa..alkaa loppuu innostus tuosta ku ei löydy mitään vikaa.. toinen oire on että se starttautaa joskus tosi pitkään riippumatta onko lämmin tai kylmä tai onko sammutettu heti vai seissyt jonkun aikaa...
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-