Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
tän ohjeen tiedän mut mille pulteille se on tarkotettu.noil orkkis/alkuperäis pulteilla tuntuu ihan sairaalta toi ohje.onhan niit erikseen venyviä pultteja mut noille orkkiksille se on kyl liikaa.vai jos vaihdan uudet venymättömät ni onnistuskohan niillä.
no mä vedin ne ensiks siihen 25nm ja sitte menin yhen kierroksen sillä 60 asteella ja olin lähössä toiselle kiristyskierrokselle ni tuntu et ei vittu kohta korkkaa.voisko niis uusissa olla niin paljon eroa sitte.
maakku kirjoitti:no mä vedin ne ensiks siihen 25nm ja sitte menin yhen kierroksen sillä 60 asteella ja olin lähössä toiselle kiristyskierrokselle ni tuntu et ei vittu kohta korkkaa.voisko niis uusissa olla niin paljon eroa sitte.
Yhdestä pultti&mutterikaupasta hommaan aina 12.9 luokan pultteja.. kyllä kestää käyttää uudemmankin kerran.. AD-liike meinas miulle kaupata vain 8.8:a tähtikannalla, varmaan hommaan uuden hylsyn sen takia..
-niin ja käytä pitkää jatkovartta ni kiertyy kuin itsekseen kiinni...ei tarvi äheltää..