vectra b2 nokka pystyssä-onko muilla?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
kontio
'Senator'
'Senator'

vectra b2 nokka pystyssä-onko muilla?

Viesti Kirjoittaja kontio »

eli onkos muilla vastaavaa "ongelmaa",kun tuntuu että nokka on ylempänä kuin perä.

saattaapi olla tehtaalta asti ollut.funtsin vaan madalluksen kannalta,tasainen -35 madallus vai 35/25

Kuva
A4 Tdi
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Varmaan vaihdettu iskarit eteen, ja keula on näinollen ryhdikkäämpi.

Mulla taas just toisinpäin, perä hieman keulaa korkeammalla. (Ei tarkoituksella ;) )
eegon06
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja eegon06 »

Joo mulla kans ennemminkin niin päin, et perä on korkeemmalla kuin keula.

BTW, onkos toi mun auto joka on kuvassa? Niin on saman näkönen :lol:
Elf
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Elf »

Sama homma täälläkin..eli keula pystyssä mennään :)
VW Bora 1.6 16V -00
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Tuollee ne vissii suurinpiirtein kaikki vakionaon..mulla tuossa -40/40, ja tasasesti tontissa :roll:

Kuva
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Tulipa vielä mieleen, että eipä tuossa ekassa viestissä olevassa autossa taida keula sen korkeammalla olla..optinen harha :o katoppas helmaa..aika suorassahan tuo menee :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Kauko
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kauko »

Rampe kirjoitti:Tulipa vielä mieleen, että eipä tuossa ekassa viestissä olevassa autossa taida keula sen korkeammalla olla..optinen harha :o katoppas helmaa..aika suorassahan tuo menee :roll:
Juu, ja jos siinä nyt muutama milli on eroa etu- ja takapään kanssa on, niin mitä sitten?
Vastaus: Ei sitten niin mitään v*tun väliä! :lol:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: vectra b2 nokka pystyssä-onko muilla?

Viesti Kirjoittaja TJT »

kontio kirjoitti:eli onkos muilla vastaavaa "ongelmaa",kun tuntuu että nokka on ylempänä kuin perä.
Sulla on vaan liian pieni kone siellä keulalla ;)

E: aika useissa autoissa etulokarin yläreuna on hieman korkeammalla,kuin takana.
Mittaa helman etupäästä ja takapäästä etäisyys maahan,niin näet onko vaaterissa vai takakenossa...
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jahas »

ascona_c kirjoitti:Varmaan vaihdettu iskarit eteen, ja keula on näinollen ryhdikkäämpi.

Mulla taas just toisinpäin, perä hieman keulaa korkeammalla. (Ei tarkoituksella ;) )

Mieluumminkin niin päin että taakse _ei_ ole vaihdettu iskareita. Takaa ne ekaks menee tässä mallissa. Tosin minä en kyllä tuosta kuvasta huomaa että olisi jotenkin vinossa...taitaa olla pelkkää kuvitelmaa.
Anzah
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Minäkin oon huomannu saman monissa muissakin B Vecuissa, omassanikin vielä toistaiseksi vakioalustalla. Helma on kyllä ihan vaaterissa, mutta etupyörän ja etukaaren väliin jää vähän törön kokoi rako verrattuna taakse...Sen onkin jo vaikeampi asia selvittää, tarviiko eteen enemmän madallusta, kuin taakse...Eikös Rampen auto oo ollut alunperin ihan samanlainen ja sehän näyttää -40/40mm. tosi hyvältä?! 8)

Ja ootko jo miettiny, mitä -35mm sarjaa alle laitat? Ja vaihdatko vain pelkät jouset? Itselläkin olis tuo suunnitelmissa...
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

en nyt pääse mittalailemaan kun auto on pukeilla jarrulevyjen vaihdon takia.ajattelin kuitenkin laittaa vogtlandin 35/25 pudottavan satsin,ei mene liian alas ja näyttää sekin tosi hyvältä tuossa autossa
vieläkin otetaan tietoja vastaan kene auto on kyseessä!!!!
Kuva
A4 Tdi
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Jos oikein muistan niin ton punasen vectran omistajaa ei ooo aikoihin näkyny täällä.
Nismo, millo lie taas ajos
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

on ollut ihan samanlainen joo..ja nyt tuo Weitecin -40mm sarja..iha jees ajaa, ei hirmu kova, mutta jäykkä kuitenkin..kuvissa ehkä näyttää korkeemmalta kuin onkaan..aika alhaalla on 8) minun mielestä kandee silti laittaa tuollanen joku -40/40 sarja, tippuu ainakin tuolla sarjalla sillee, että eessä ja takana on prikullee samanlainen rako, eli ei rakoa pyörän ja kaaren välissä :lol:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Kuva

tuossa ehkä näkyy paremmin.
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Hieman aiheen vierestä...Et viitsisi tuota kuvaa pistää vaikka linkkinä tänne mieluummin.
Inhottava lukea,kun joutuu scrollaamaan kilometrin oikealle ruutua...
Vastaa Viestiin