saattaapi olla tehtaalta asti ollut.funtsin vaan madalluksen kannalta,tasainen -35 madallus vai 35/25
vectra b2 nokka pystyssä-onko muilla?
vectra b2 nokka pystyssä-onko muilla?
eli onkos muilla vastaavaa "ongelmaa",kun tuntuu että nokka on ylempänä kuin perä.
saattaapi olla tehtaalta asti ollut.funtsin vaan madalluksen kannalta,tasainen -35 madallus vai 35/25

A4 Tdi
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Juu, ja jos siinä nyt muutama milli on eroa etu- ja takapään kanssa on, niin mitä sitten?Rampe kirjoitti:Tulipa vielä mieleen, että eipä tuossa ekassa viestissä olevassa autossa taida keula sen korkeammalla olla..optinen harhakatoppas helmaa..aika suorassahan tuo menee
Vastaus: Ei sitten niin mitään v*tun väliä!
Re: vectra b2 nokka pystyssä-onko muilla?
Sulla on vaan liian pieni kone siellä keulallakontio kirjoitti:eli onkos muilla vastaavaa "ongelmaa",kun tuntuu että nokka on ylempänä kuin perä.
E: aika useissa autoissa etulokarin yläreuna on hieman korkeammalla,kuin takana.
Mittaa helman etupäästä ja takapäästä etäisyys maahan,niin näet onko vaaterissa vai takakenossa...
ascona_c kirjoitti:Varmaan vaihdettu iskarit eteen, ja keula on näinollen ryhdikkäämpi.
Mulla taas just toisinpäin, perä hieman keulaa korkeammalla. (Ei tarkoituksella)
Mieluumminkin niin päin että taakse _ei_ ole vaihdettu iskareita. Takaa ne ekaks menee tässä mallissa. Tosin minä en kyllä tuosta kuvasta huomaa että olisi jotenkin vinossa...taitaa olla pelkkää kuvitelmaa.
Minäkin oon huomannu saman monissa muissakin B Vecuissa, omassanikin vielä toistaiseksi vakioalustalla. Helma on kyllä ihan vaaterissa, mutta etupyörän ja etukaaren väliin jää vähän törön kokoi rako verrattuna taakse...Sen onkin jo vaikeampi asia selvittää, tarviiko eteen enemmän madallusta, kuin taakse...Eikös Rampen auto oo ollut alunperin ihan samanlainen ja sehän näyttää -40/40mm. tosi hyvältä?!
Ja ootko jo miettiny, mitä -35mm sarjaa alle laitat? Ja vaihdatko vain pelkät jouset? Itselläkin olis tuo suunnitelmissa...
Ja ootko jo miettiny, mitä -35mm sarjaa alle laitat? Ja vaihdatko vain pelkät jouset? Itselläkin olis tuo suunnitelmissa...
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

on ollut ihan samanlainen joo..ja nyt tuo Weitecin -40mm sarja..iha jees ajaa, ei hirmu kova, mutta jäykkä kuitenkin..kuvissa ehkä näyttää korkeemmalta kuin onkaan..aika alhaalla on
minun mielestä kandee silti laittaa tuollanen joku -40/40 sarja, tippuu ainakin tuolla sarjalla sillee, että eessä ja takana on prikullee samanlainen rako, eli ei rakoa pyörän ja kaaren välissä 
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'