Kylmäkatodit??
Kylmäkatodit??
Mikäs vois olla vikana ku just oon laittanu kylmäkatodit (fluorensiputket) autoon ja yks niistä ei pelaa kunnolla?? eli kuskin puoleinen palaa todella hyvin mutta pelkääjän puolella todella heikosti ja pitää jotain kivaa suhina ääntä. voisko olla ku on liitetty samaan adapteriin tai se joka ottaa virtaa alas, oli siinä reijät kahella putkelle ainaki.
siis valo toimii kyllä mutta ei pala yhtä voimaakkaasti ku se kuskin puoleinen, ei paljaalla silmälla näkis että se on hajalla. ja si suhina ääni vaivas pahasti. kokeilen laittaa huomenna molemmille omat muuntaja ja kattoa mitä se sanoo. muuten saa varmaan mennä ostamaan uuden tai kattoa jos sen sais takuuseen.
En ny tiedä tarkalleen mikä on ongelma ja miten putket on liitetty, mutta eikös se ole niin että kun laittaa kaksi öö.. elementtiä,eli tässä tapauksessa putkea rinnan tai sarjaan ni jommassa kummassa kytkentätavassa jännite eli voltit ovat erisuuruisia.
eli voiko olla, ettei toinen putki saa sitä 12 volttia mitä se toinen saa?
Mutta siinä oli joku adapteri jossa paikat 2 putkelle...
kai se voi olla paskana...
eli voiko olla, ettei toinen putki saa sitä 12 volttia mitä se toinen saa?
Mutta siinä oli joku adapteri jossa paikat 2 putkelle...
kai se voi olla paskana...
Minkäs merkkiset valot sulla on? Ja mistä oot ottanut virran noille? Mulla on pelkääjän puolella sama homma välillä, että ei oikein meinaa palaa yhtä kirkkaasti ku kuskinpuoleinen.. Valot mulla on revoltecin 30,5cm pitkät kylmäkatodit ja virrat tulee röökinsytyttimestä, välissä mulla on valojen mukana tullut invertteri.