Kylmäkatodit??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Kunja
'Admiral'
'Admiral'

Kylmäkatodit??

Viesti Kirjoittaja Kunja »

Mikäs vois olla vikana ku just oon laittanu kylmäkatodit (fluorensiputket) autoon ja yks niistä ei pelaa kunnolla?? eli kuskin puoleinen palaa todella hyvin mutta pelkääjän puolella todella heikosti ja pitää jotain kivaa suhina ääntä. voisko olla ku on liitetty samaan adapteriin tai se joka ottaa virtaa alas, oli siinä reijät kahella putkelle ainaki.
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

ettei ois se toimimaton valo halki tai poikki kokonaan :roll:
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Kunja
'Admiral'
'Admiral'

siis valo toimii kyllä mutta ei pala yhtä voimaakkaasti ku se kuskin puoleinen, ei paljaalla silmälla näkis että se on hajalla. ja si suhina ääni vaivas pahasti. kokeilen laittaa huomenna molemmille omat muuntaja ja kattoa mitä se sanoo. muuten saa varmaan mennä ostamaan uuden tai kattoa jos sen sais takuuseen.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Jos muuntajassa 2 putkelle paikat,niin vaihda päittäin ja katso siirtyikö vika toiseen putkeen...
Kaleb
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kaleb »

En ny tiedä tarkalleen mikä on ongelma ja miten putket on liitetty, mutta eikös se ole niin että kun laittaa kaksi öö.. elementtiä,eli tässä tapauksessa putkea rinnan tai sarjaan ni jommassa kummassa kytkentätavassa jännite eli voltit ovat erisuuruisia.

eli voiko olla, ettei toinen putki saa sitä 12 volttia mitä se toinen saa?

Mutta siinä oli joku adapteri jossa paikat 2 putkelle...
kai se voi olla paskana...
Sportive
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Sportive »

Eihän katodiin menevät johdot ole tiukalla? Aiheutti juuri tuollaisen efektin...
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Kunja
'Admiral'
'Admiral'

eli miten tiukalla?? siis johdot onh aika löysällä siellä käsikotelon takana ja menee tuhkiksen taakse.. mutta tänään saa kattoa mikä siellä on vikana.
Sportive
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Sportive »

Siis mulla oli putkesta muuntajaan menevät johdot kireällä... Nyt ei toinen katodi toimi kun kaveri veti kännispäissään katodin pois penkin alta ja se meni poikki :lol: -(z)-
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
SNooPY
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SNooPY »

Minkäs merkkiset valot sulla on? Ja mistä oot ottanut virran noille? Mulla on pelkääjän puolella sama homma välillä, että ei oikein meinaa palaa yhtä kirkkaasti ku kuskinpuoleinen.. Valot mulla on revoltecin 30,5cm pitkät kylmäkatodit ja virrat tulee röökinsytyttimestä, välissä mulla on valojen mukana tullut invertteri.
Vastaa Viestiin