Aukeavat takaikkunat (b-asc)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Banccona
'Agila'

Aukeavat takaikkunat (b-asc)

Viesti Kirjoittaja Banccona »

Mun 2-ovisessa "ostoksessa" on aukeavat takasivuikkunat, ensin niitä luulin itse tehdyiksi kun lasit eivät pysy paikoillaan. Mutta enemmän asiaa tutkittuani ilmeni että niitä todellakin on olemassa. Tiedustelisin siis: minkälaiset palikat pitäisi olla lasin etureunan ns. saranat (jos löytyisi vaikka kuvia...)
Siinä on pienet alumiiniset kielekkeet mutta kun lasin avaa takaa niin saman tien roikkuu aukaisu kahvan varassa.
Nimimerkillä: otanko ikkunat talteen roskiksesta... :-?
Jep...
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja absum »

Tismalleen samanlainen mekanismi ja ongelma B Kadetissani, eli kiinnostaa kanssa.
I'm not complete idiot, some parts are missing!
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Siinä pitäs olla sellaset rosteriset pienet lipareet, jotka menee sinne b-pilariin. Lasissa ne on kiinni liimalla. Ei sen kummempia saranoita. Ja se lasi todella retkahtaa vähän alaspäin...
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Vai onko nyt kyse siitä että lasi on irronnut liimauksestaan ja on siis irti saranasta? Ko. ominaisuus on tuttu varmaan 99% C Coupen Kadetin omistajista. Itse en saanut sitä millään lasiliimoilla, yms. kuntoon, mutta liimamassalla (würth) liimaus kesti ainakin sen 3v, en tiedä seuraavan omistajan kokemuksia.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

mulla on kanssa ihan vaan tuulilasiliimalla/ -kitillä se "saranoiden" väli vedetty "umpeen". Pysynyt jo pari vuotta.

siinähän ei mitään saranoita edes ole, vaan kaksi hahloa missä lasin etureuna lepää. siihen saranoiden väliin vaan soiro mustaa tököttiä.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

kumimuumi kirjoitti: siinähän ei mitään saranoita edes ole, vaan kaksi hahloa missä lasin etureuna lepää. siihen saranoiden väliin vaan soiro mustaa tököttiä.
Sellaset peltilipareet, ei varsinaista saranaa.
Banccona
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Banccona »

Selevä. Sit ei puutu kuin liima välistä...
Kiitosta vaan tiedoista! :P
Jep...
Vastaa Viestiin