Rampe, onko sulla ollut joskus vogtlandin sarja?
vectra b2 nokka pystyssä-onko muilla?
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Kenen auto kuvassa...
Auto on nykyään meikäläisen omistuksessa. Edellisen omistajan nimen olen kuullut, mutta eipä tule mieleen. Auto liikuskelee Mikkelin suunnalla. Tosin nykyään alla on alkuperäiset Opelin vanteet. Muuten auto samanmoinen kuin kuvassa.
re: kontio
Ei ole ollut valittamista. Vähän on välillä ryskimistä Suomen teillä, kun ei ole enää tienpitoon varoja ja on reikiä yms joka paikassa. Kaikkein huonoimmille mökkiteille ei ole asiaa, jos mielii pitää pohjan ehjänä. Kaikenkaikkiaan oikein mukava ajella. Sopiva kovuus/pehmeys mun makuun.
Kyllä niissä kaikissa tuppaa vakiona oleen keula sen sentin kaksi ylempänä kuin perä. Näin oli myös tässä Sportissa, jossa oli vakiona se tehtaan -20mm madallus. Madallusjousilla yleensä tilanne kyllä korjaantuu. Nykyiset Eibachit -35mm tasoittivat eron juuri sopivasti ja venhassa Vecussa Weitecin -40mm satsi toimi myös. Siinä tosin perä jäi ehkä vähän ylemmäs, mutta niinpäin se ei näytä niin pahalta.

V6 Sport
okei.pitää katsoa nyt sitten, että millä madaltaa, paljonko ja koska.ei sitä talvea varten välttämättä viitsi laittaa, ehkä vasta keväällä mutta jos tässä nyt innostuu niin...
martza, on muuten komia peli sulla.löytyykö lisää kuvia?pistä vaikka sähköpostiin.
olen funtsinut tässä jonkunnäköistä vectra-kuvashowta.siinä on tietysti se ongelma, että pitäis kysyä ihmisiltä että saako niiden kuvia käyttää...
martza, on muuten komia peli sulla.löytyykö lisää kuvia?pistä vaikka sähköpostiin.
olen funtsinut tässä jonkunnäköistä vectra-kuvashowta.siinä on tietysti se ongelma, että pitäis kysyä ihmisiltä että saako niiden kuvia käyttää...
A4 Tdi
-
Osku
Eikös B-vecussa(kin) oo tuo etulokarin kaari isompi/korkeammalla kuin takana? Ainakin jos vertaa siihen kylkilistaan. (vois olettaa, että se menee suoraan)Martza kirjoitti:Kyllä niissä kaikissa tuppaa vakiona oleen keula sen sentin kaksi ylempänä kuin perä. Näin oli myös tässä Sportissa, jossa oli vakiona se tehtaan -20mm madallus. Madallusjousilla yleensä tilanne kyllä korjaantuu. Nykyiset Eibachit -35mm tasoittivat eron juuri sopivasti ja venhassa Vecussa Weitecin -40mm satsi toimi myös. Siinä tosin perä jäi ehkä vähän ylemmäs, mutta niinpäin se ei näytä niin pahalta.
Pointtina vaan se, että jos noin on, ja renkaan/lokarin väliin jäävä rako on samansuuruinen edessä sekä takana, niin auton etu/taka EI olis yhtä korkea, vaan takapää korkeammalla, eikös?
Re: Kenen auto kuvassa...
Bongattu monta kertaa. Tulehan sinäkin kuun ekana sunnuntaina Silvastin essolle klo 15 ihmettelemään ja potkimaan renkaita...kela kirjoitti:Auto on nykyään meikäläisen omistuksessa. Edellisen omistajan nimen olen kuullut, mutta eipä tule mieleen. Auto liikuskelee Mikkelin suunnalla. Tosin nykyään alla on alkuperäiset Opelin vanteet. Muuten auto samanmoinen kuin kuvassa.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96