Moi. Löysin kyllä tietoa menneistä keskusteluista. Mutta kysyn silti kun tyhmä olen. Eli ongelma on kun kanavat pätkii ja suhisee. Vaihdoin uuden antennin (aukup.varuste), ei auttanut. Keskusteluissa on sanottu että antennin vahvistuspiuha kiinni 12v. Mutta minulla on stereot kytketty iso-liittimillä. Pitäisikö siitä välistä katkaista johto ja yhdistää se virtajohtoon.
Mikä se liitin on joka tulee yhdessä antenninjohdon kanssa auton takaosaan? Siinä on kolmenapaa (pikaliitinmalli), kiinni se ei ole missään? Olisiko tää johto automaattiantennille? Ja liittyykö tää antenninvahvistimeen, pitäiskö olla kii jossain. Itsellä se normaali teleskooppimalli.
Huh ku tuli sekava selostus. Kiva jos tää homma selviäis!
Radion kuuluvuus?
Radion kuuluvuus?
--Minkä ilotta oppii, sen surutta unohtaa--
Jep
Samasta autosta on kysymys. Minulle kerrottiin että sielä on autom.antenni. Joten reippaana purkasin takavalon ja osan sísustaa takaa irti et saan sen autom.antennin moottoreineen ulos sieltä. Mutta vitut sielä sellasta ollut. Kun taas merkkihuollosta hain uutta antennia samanlaisen teleskooppi virityksen löivät heti käteen. Tosin näissä ei ole sille aiemmin mainitulle liittimelle paikkaa jos se nyt liittyy singnaalinvahvistukseen.
Re: Radion kuuluvuus?
Vielä sen verran jos sais selvennystä että onko radio yhtäkkiä ruvennut kuulumaan huonosti vai esim. soittimen vaihdon yhteydessä?