Radion kuuluvuus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
sinaappi
'Kadett'
'Kadett'

Radion kuuluvuus?

Viesti Kirjoittaja sinaappi »

Moi. Löysin kyllä tietoa menneistä keskusteluista. Mutta kysyn silti kun tyhmä olen. Eli ongelma on kun kanavat pätkii ja suhisee. Vaihdoin uuden antennin (aukup.varuste), ei auttanut. Keskusteluissa on sanottu että antennin vahvistuspiuha kiinni 12v. Mutta minulla on stereot kytketty iso-liittimillä. Pitäisikö siitä välistä katkaista johto ja yhdistää se virtajohtoon.

Mikä se liitin on joka tulee yhdessä antenninjohdon kanssa auton takaosaan? Siinä on kolmenapaa (pikaliitinmalli), kiinni se ei ole missään? Olisiko tää johto automaattiantennille? Ja liittyykö tää antenninvahvistimeen, pitäiskö olla kii jossain. Itsellä se normaali teleskooppimalli.
Huh ku tuli sekava selostus. Kiva jos tää homma selviäis!
--Minkä ilotta oppii, sen surutta unohtaa--
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Auto ilmeisesti on tuo profiilissasi mainittu Astra 1,4 gl -92- 44kw KARVAHATTU kun et sitä erikseen maininnut? Eri Opel-malleissa kun on keskenään hyvinkin erilaisia antenniratkaisuja.
sinaappi
'Kadett'
'Kadett'

Jep

Samasta autosta on kysymys. Minulle kerrottiin että sielä on autom.antenni. Joten reippaana purkasin takavalon ja osan sísustaa takaa irti et saan sen autom.antennin moottoreineen ulos sieltä. Mutta vitut sielä sellasta ollut. Kun taas merkkihuollosta hain uutta antennia samanlaisen teleskooppi virityksen löivät heti käteen. Tosin näissä ei ole sille aiemmin mainitulle liittimelle paikkaa jos se nyt liittyy singnaalinvahvistukseen.
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

paina sitä FM nappia :lol: :lol: :lol:
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Re: Radion kuuluvuus?

Viesti Kirjoittaja jahas »

Vielä sen verran jos sais selvennystä että onko radio yhtäkkiä ruvennut kuulumaan huonosti vai esim. soittimen vaihdon yhteydessä?
sinaappi
'Kadett'
'Kadett'

Radio

Auto ei ole ollut minulla kuin n. 2kk. Autossa ei ollut soitinta ollenkaan ku minulle tuli. Mutta sama soitin(radio) on aiemmin toiminut moitteetta.
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja jahas »

Kuulostaa näin äkkiseltään antennivahvistimen vialta, vaikee sanoa onko itte vahvistin sökönä vaiko joko piuha on kuitenkin yhdistämättä...
Vastaa Viestiin