Tuttu vie pari vuotta takaperin silloisen leasing-vectransa huoltoon samasta aiheesta. Huolto kuulema öljysi jotain ja ongelma katosi - joksikin aikaa. Mutta voiko tällaista huoltoa tehdä itse / onko vaaraa aiheuttaa lisävahinkoa? Lähinnä nuo penkkien sivuairbagit arveluttaa...
B Vectran penkkien natinat, nitinät ja kitinät...
B Vectran penkkien natinat, nitinät ja kitinät...
Onko kukaan itse öljynnyt tai muulla tavoin huoltanut Vectra B:n etuistuimia? Mulla penkit natisee mm. kiihdyttäessä sekä hiljaa ajetuissa mutkissa "alhaisten g-voimien" seurauksena
Tätä tapahtuu normaalipainoisilla kuskeilla, myös naisilla. Penkit ovat muuten ok, autolla ajettu 160tkm (vm.-01).
Tuttu vie pari vuotta takaperin silloisen leasing-vectransa huoltoon samasta aiheesta. Huolto kuulema öljysi jotain ja ongelma katosi - joksikin aikaa. Mutta voiko tällaista huoltoa tehdä itse / onko vaaraa aiheuttaa lisävahinkoa? Lähinnä nuo penkkien sivuairbagit arveluttaa...