B Vectran penkkien natinat, nitinät ja kitinät...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
der-opa
'Kadett'
'Kadett'

B Vectran penkkien natinat, nitinät ja kitinät...

Viesti Kirjoittaja der-opa »

Onko kukaan itse öljynnyt tai muulla tavoin huoltanut Vectra B:n etuistuimia? Mulla penkit natisee mm. kiihdyttäessä sekä hiljaa ajetuissa mutkissa "alhaisten g-voimien" seurauksena :D Tätä tapahtuu normaalipainoisilla kuskeilla, myös naisilla. Penkit ovat muuten ok, autolla ajettu 160tkm (vm.-01).

Tuttu vie pari vuotta takaperin silloisen leasing-vectransa huoltoon samasta aiheesta. Huolto kuulema öljysi jotain ja ongelma katosi - joksikin aikaa. Mutta voiko tällaista huoltoa tehdä itse / onko vaaraa aiheuttaa lisävahinkoa? Lähinnä nuo penkkien sivuairbagit arveluttaa...
BSport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BSport »

Taitaa olla ominaisuus. Se natinan aiheuttaja muistaakseni on siinä aktiivisen niskatuen saranassa. Opelilta löytyy korjaussarja siihen, mutta se penkin verhoilu muistaakseni pitää purkaa pois.
der-opa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja der-opa »

Ok. Onko hajua miten iso projekti kyseessä? Onnistuuko sen penkin purkaminen kotikonstein, entäs missä hintaluokassa tuo korjaussarja (tai korjaushuolto) on?
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

meikäläisellä oli vecussa samahomma, irrotin takaa verhoilut ja öljyä jokaiseen liikkuvaan osaan ! ei natissut sen jälkeen 8)
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Olbe kirjoitti:meikäläisellä oli vecussa samahomma, irrotin takaa verhoilut ja öljyä jokaiseen liikkuvaan osaan ! ei natissut sen jälkeen 8)
Mites ne muuten irtoaa?
Vastaa Viestiin