Omegan 2.5 V6:sen outo sivu ääni kylmänä

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
sss
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sss »

mtt kirjoitti:
sss kirjoitti:mulla kuuluu ainakin ilmastoinnin kompurasta joskus jotain ääntä, mutta kun sinne ruikkaa vähän öljyä niin se on hiljaa taas kuukauden.
mulla pitää myös kuumalla ilmalla semmoista lievää vihellystä.mihinkäs olet sitä öljyä ruikannut?
sinne akselin nurkille
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Lallevihtinen kirjoitti:Noniin, jakopään kaikki rullat on vaihdettu ja huomen aamulla selviää oliko mitään hyötyä vai tuliko tehty turhaa työtä. Toivotaan hiljaista moottoria.... :roll: mutta jotenkin pelkään että ei auttanu, toivottavasti oon väärässä.

E: Tänä aamuna kone oli hiljanen että nyt ainakin vaikuttas siltä että ääni hävis. :)
Pääsenkö sanomaan "mitä minä sanoin" siitä nokkien välissä olevasta välipyörästä? :lol: Omassa ratkaisin kitinän, joka tulee hihnan sisäreunan hinkatessa siihen välipyörän sisäreunaan poraamalla pikku reiän koteloon, josta saa ruikata wd-40 silloin tällöin :)
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Jope kirjoitti:
Lallevihtinen kirjoitti:Noniin, jakopään kaikki rullat on vaihdettu ja huomen aamulla selviää oliko mitään hyötyä vai tuliko tehty turhaa työtä. Toivotaan hiljaista moottoria.... :roll: mutta jotenkin pelkään että ei auttanu, toivottavasti oon väärässä.

E: Tänä aamuna kone oli hiljanen että nyt ainakin vaikuttas siltä että ääni hävis. :)
Pääsenkö sanomaan "mitä minä sanoin" siitä nokkien välissä olevasta välipyörästä? :lol:
Joo-o :D Vähä nostin samalla sitä jakopään kopan taustalevyä kun oli niin lähellä hihnaa.
Vastaa Viestiin