G astran vilkut ekadettiin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
opelnainen
'Kadett'
'Kadett'

G astran vilkut ekadettiin

Viesti Kirjoittaja opelnainen »

ongelma on siis että miten saan sopimaan g-astran vilkut ekadetttin.vilkujen kuoret kyllä olisi mutta sopimaan en saa.ja joku joskus sanoi että ne saisi sopimaan
tpk_83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

puhutaanko tässä nyt etu- vai sivuvilkuista? :roll:
opelnainen
'Kadett'
'Kadett'

niin juu

aivan unohdin moisen seikan mainita :roll: sivuvilkuista siis
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

f-astran vilkut ainakin menee kohtuuhelposti, dremelillä jyysti ylim. kiinnikkeet jne pois ja sikaflexillä kupeeseen kiinni vaan.
Vectra C Estate -07
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

whathifi kirjoitti:...ja sikaflexillä kupeeseen kiinni vaan.
Tai sitten kaksipuoleisella teipillä niin saat tulevaisuudessa myös palaneen polttimon vaihdettua.
Kuva
opelnainen
'Kadett'
'Kadett'

tota liimaa aattelinkin aluksi mut sitten tuli ongelma et mites sen polttimon sit saa vaihdettuu :D pysyyks toi teippi sitten tarpeeks hyvin? kun se kaksipuolinen teippi mitä itellä on niin on todella huonoa et mistä kannattais sit hakea kunnollista.jostain autoliikkeestäkö?
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

opelnainen kirjoitti:tota liimaa aattelinkin aluksi mut sitten tuli ongelma et mites sen polttimon sit saa vaihdettuu :D pysyyks toi teippi sitten tarpeeks hyvin? kun se kaksipuolinen teippi mitä itellä on niin on todella huonoa et mistä kannattais sit hakea kunnollista.jostain autoliikkeestäkö?
Hyvin pysyy. Kaverilla oli aikoinaan Kadetissa kans teipillä muutaman vuoden ajan kiinni ja mulla on pysynyt reilu puol vuotta ongelmitta ( ja autoa oon pessyt ja hinkannut sinä aikana enemmän ku tarpeeksi ).
Laitoin itse tollasella Scotch 3M Kiinnitysteipillä ( Strong Mountintape ). Kaksi palaa per vilkku. Tota teippiä saa ihan tavarataloista.
Tosin, pakkauksen mukaan toi on tarkoitettu sisäkäyttöön mutta...jos ei talvella pysy, niin ostaa sitten pakkastakin kestävää teippiä :P
Kuva
opelnainen
'Kadett'
'Kadett'

jeppe jääkarhu kirjoitti:
opelnainen kirjoitti:tota liimaa aattelinkin aluksi mut sitten tuli ongelma et mites sen polttimon sit saa vaihdettuu :D pysyyks toi teippi sitten tarpeeks hyvin? kun se kaksipuolinen teippi mitä itellä on niin on todella huonoa et mistä kannattais sit hakea kunnollista.jostain autoliikkeestäkö?
Hyvin pysyy. Kaverilla oli aikoinaan Kadetissa kans teipillä muutaman vuoden ajan kiinni ja mulla on pysynyt reilu puol vuotta ongelmitta ( ja autoa oon pessyt ja hinkannut sinä aikana enemmän ku tarpeeksi ).
Laitoin itse tollasella Scotch 3M Kiinnitysteipillä ( Strong Mountintape ). Kaksi palaa per vilkku. Tota teippiä saa ihan tavarataloista.
Tosin, pakkauksen mukaan toi on tarkoitettu sisäkäyttöön mutta...jos ei talvella pysy, niin ostaa sitten pakkastakin kestävää teippiä :P
täytyypä koittaa jos toimisi.kunhan ei sitten vilkut putua ensimmäisen talven tullen ja häviä :lol:
Köyhä opiskelija kun on niin ajataan kadetilla :D
Vastaa Viestiin