G astran vilkut ekadettiin
- opelnainen
- 'Kadett'

G astran vilkut ekadettiin
ongelma on siis että miten saan sopimaan g-astran vilkut ekadetttin.vilkujen kuoret kyllä olisi mutta sopimaan en saa.ja joku joskus sanoi että ne saisi sopimaan
- opelnainen
- 'Kadett'

niin juu
aivan unohdin moisen seikan mainita
sivuvilkuista siis
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

- opelnainen
- 'Kadett'

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Hyvin pysyy. Kaverilla oli aikoinaan Kadetissa kans teipillä muutaman vuoden ajan kiinni ja mulla on pysynyt reilu puol vuotta ongelmitta ( ja autoa oon pessyt ja hinkannut sinä aikana enemmän ku tarpeeksi ).opelnainen kirjoitti:tota liimaa aattelinkin aluksi mut sitten tuli ongelma et mites sen polttimon sit saa vaihdettuupysyyks toi teippi sitten tarpeeks hyvin? kun se kaksipuolinen teippi mitä itellä on niin on todella huonoa et mistä kannattais sit hakea kunnollista.jostain autoliikkeestäkö?
Laitoin itse tollasella Scotch 3M Kiinnitysteipillä ( Strong Mountintape ). Kaksi palaa per vilkku. Tota teippiä saa ihan tavarataloista.
Tosin, pakkauksen mukaan toi on tarkoitettu sisäkäyttöön mutta...jos ei talvella pysy, niin ostaa sitten pakkastakin kestävää teippiä

- opelnainen
- 'Kadett'

täytyypä koittaa jos toimisi.kunhan ei sitten vilkut putua ensimmäisen talven tullen ja häviäjeppe jääkarhu kirjoitti:Hyvin pysyy. Kaverilla oli aikoinaan Kadetissa kans teipillä muutaman vuoden ajan kiinni ja mulla on pysynyt reilu puol vuotta ongelmitta ( ja autoa oon pessyt ja hinkannut sinä aikana enemmän ku tarpeeksi ).opelnainen kirjoitti:tota liimaa aattelinkin aluksi mut sitten tuli ongelma et mites sen polttimon sit saa vaihdettuupysyyks toi teippi sitten tarpeeks hyvin? kun se kaksipuolinen teippi mitä itellä on niin on todella huonoa et mistä kannattais sit hakea kunnollista.jostain autoliikkeestäkö?
Laitoin itse tollasella Scotch 3M Kiinnitysteipillä ( Strong Mountintape ). Kaksi palaa per vilkku. Tota teippiä saa ihan tavarataloista.
Tosin, pakkauksen mukaan toi on tarkoitettu sisäkäyttöön mutta...jos ei talvella pysy, niin ostaa sitten pakkastakin kestävää teippiä
Köyhä opiskelija kun on niin ajataan kadetilla