calibran ratin irroitus & ajotietokoneen lämpöanturin pi
calibran ratin irroitus & ajotietokoneen lämpöanturin pi
Miten calibran ratti lähtee irti? Olen sen keskimutterin irroittanut ja repinyt rattia apinan raivolla, mutta ei ole mitään hyödyttänyt.
Toinen kysymys koskisi ajotietokoneen lämpöanturin piuhaa.. Eli onko kaikkiin calibroihin vedetty piuha valimiiksi vaikkei vakiona ole ajatietokonetta ollutkaan? Jos piuha on vedetty, niin mistä sen voi löytää? Olen kuullut että vasemman etulampun alla, mutta ei näy eikä tunnu. Onko sen piuhan värit siis sininen ja sinivalkoinen?
Toinen kysymys koskisi ajotietokoneen lämpöanturin piuhaa.. Eli onko kaikkiin calibroihin vedetty piuha valimiiksi vaikkei vakiona ole ajatietokonetta ollutkaan? Jos piuha on vedetty, niin mistä sen voi löytää? Olen kuullut että vasemman etulampun alla, mutta ei näy eikä tunnu. Onko sen piuhan värit siis sininen ja sinivalkoinen?
Opel Kadett GSI 2.0 16v turbo -88 & Opel Kadett GSI Cabriolet 2.0 8v -89 & Ford Taunus 2.0 8v turbo -73 & Opel Insignia 2.0CDTI 4x4 -15
Se ratti lähtee helposti pois, kun se mutteri on vielä kevyesti kiinni ja sillon paukauttaa vasaralla pienesti siihen tangon päähän.
En löytäny ainakaan omasta callesta valmista anturinjohtoa ja uskon vahvasti ettei sieltä sitä löydy. Uudet johdot vain tietsikan persauksista sinne puskimeen, ei ole kova homma.
En löytäny ainakaan omasta callesta valmista anturinjohtoa ja uskon vahvasti ettei sieltä sitä löydy. Uudet johdot vain tietsikan persauksista sinne puskimeen, ei ole kova homma.
Joo.. no täytynee kiskoa uudet piuhat sitten... ihmetyttää vaan, kun ajotietokoneelta jotkut piuhat (sinen,sinivalkoinen) kuitenkin lähtee, niin mihin ne päättyy.VauxCali kirjoitti:Se ratti lähtee helposti pois, kun se mutteri on vielä kevyesti kiinni ja sillon paukauttaa vasaralla pienesti siihen tangon päähän.
Opel Kadett GSI 2.0 16v turbo -88 & Opel Kadett GSI Cabriolet 2.0 8v -89 & Ford Taunus 2.0 8v turbo -73 & Opel Insignia 2.0CDTI 4x4 -15
sähköpeili ja penkinlämmitys?
Sitten tuli mieleen vielä semmoinen kysymys, että ajossa calibran kuskinpuolen sähköpeili vispaa älyttömästi.. mahtaako joku peilin kiinnitysruuvi olla löysällä, vai missä vika olisi? Miten peilin saa purettua ehjänä? 
Ja toinen kysymys vielä.. Ostin calibraan uudet penkit, joissa oli penkinlämmittimen piuhat.. Onko saksantuonti calibroissa valmiit johdotukset penkkien lähistölle (penkinlämmittimille), vai joutuuko itse virittää piuhat? Missä calibrassa kuuluu olla penkinlämmityksen napit?
Ja toinen kysymys vielä.. Ostin calibraan uudet penkit, joissa oli penkinlämmittimen piuhat.. Onko saksantuonti calibroissa valmiit johdotukset penkkien lähistölle (penkinlämmittimille), vai joutuuko itse virittää piuhat? Missä calibrassa kuuluu olla penkinlämmityksen napit?
-
Damage Inc.
- 'Admiral'