Hälytintä vakiona Omega B:ssä?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Hälytintä vakiona Omega B:ssä?

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Onko noissa MV6 omegoissa vakiona joku hälytin vai? Mulla alkaa ovet lukkoon lyötyä vilkkumaan keskikonsolissa valo napissa jossa ukko juoksee jotain aaltoja karkuun. Mikä homma tuo oikein on. Ei oo koskaan mitään ääntä päästäny. Tossa on keskipilareissa sellaset liiketunnistimien paikat mutta ei kyllä mitään ihmeellistä tapahdu vaikka heiluu pirtissä "hälyttimien" ollessa päällä. Mikähän homma tossa on?
Ironman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ironman »

kokeileppas vaikka jättää konepelti raolleen hälyttimen ollessa päällä, ja käy nostamassa ylös... mikäli häly kunnossa niin silloin ainakin pitäisi alkaa ulvomaan..
Lähteekö moottorisaha mäkistartilla käyntiin? Nimim. Turhaanko työnsin?
markusmy
'Agila'

Viesti Kirjoittaja markusmy »

Omassa MV6:ssa on alkuperäinen tehdasasennettu hälytin. Kaukosäätimestä kun painaa kerran niin ovet menee lukkoon ja toisella painalluksella menee hälyt päälle. Jos esim. jättää ikkunan vähän raolleen, laittaa hälyn päälle ja työntää käden sisään ikkunasta niin hälyt alkaa huutamaan.
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Eksää oikein pysy autos varusteissa mukana? :wink: Sulla on hälytin jos keskipilareissa on sisätutkat, koelaudassa radion yläpuolella nappi jossa juoksevan miehen kuva, konehuoneessa ohjaustehostimen öljysäiliön kiinnitys raudassa semmonen aika iso kokonen paino kytkin. Jos näitä ei löydy niin ei oo hälyä.
Tosin oon kyllä nähny semmosiakin omegoja joissa on nappi koelaudassa mutta ei tutkia.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Lallevihtinen kirjoitti:Eksää oikein pysy autos varusteissa mukana? :wink: Sulla on hälytin jos keskipilareissa on sisätutkat, koelaudassa radion yläpuolella nappi jossa juoksevan miehen kuva, konehuoneessa ohjaustehostimen öljysäiliön kiinnitys raudassa semmonen aika iso kokonen paino kytkin. Jos näitä ei löydy niin ei oo hälyä.
Tosin oon kyllä nähny semmosiakin omegoja joissa on nappi koelaudassa mutta ei tutkia.
Kuten täälä :wink:
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Olen kyllä ollu inessä ja valo on vilkkunu kojelaudassa. Ei oo mitään kuitenkaan kuulunu.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Undertaker kirjoitti:Olen kyllä ollu inessä ja valo on vilkkunu kojelaudassa. Ei oo mitään kuitenkaan kuulunu.
Eli sulla samanlainen kuin minulla...eli nou hälyä, vaikka siinä ois kuinka juokevan äijän kuva namiska :wink:
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Onko tietoa, mistä lähteä etsimään vikaa, kun Vectran alkuperäinen hälytin ei toimi? :o
Kojelaudasta löytyy nappi, mutta valo ei ole siinä koskaan vilkkunut, saatikka palanut.
Sisätilatutkat ym. "roippeet" löytyy, joten kyllä tuossa ainakin jonkinmoinen hälytin pitäisi olla?
Vaikuttaneeko esim. toimimaton takaoven keskuslukon moottori asiaan?
helvetinooppeli
'Agila'

summeri kylmennetty!

Viesti Kirjoittaja helvetinooppeli »

mulla on kans mv6:n ja sisä tutkat löytyy, konepellin painokytkin ja kaikki mitä tohon nyt kuuluu. mutta kun hälytin laukee niin vain vilkut "sitkuttaa" mut ei kuulu mitää ääntä! onko joku edellisistä omistajista kylmentäny sen summerin vai onko se paskana? mistähän tän summerin autosta löytää tai missä sen pitäs olla?
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: summeri kylmennetty!

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

ascona_c: Kato sen keskuslukko/hälytin boxin sisälle, mulla oli sen sisältä palanu yks osa poikki.
helvetinooppeli kirjoitti:mulla on kans mv6:n ja sisä tutkat löytyy, konepellin painokytkin ja kaikki mitä tohon nyt kuuluu. mutta kun hälytin laukee niin vain vilkut "sitkuttaa" mut ei kuulu mitää ääntä! onko joku edellisistä omistajista kylmentäny sen summerin vai onko se paskana? mistähän tän summerin autosta löytää tai missä sen pitäs olla?
Torven pitäis olla kuskin puolen iskari kupin ja tuulilasin välissä sen vesi kouru muovin alla. Mittaa sen resistanssi jos löytyy yleismittari.
daa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja daa »

Kysymys sivuaa vähän aihetta, mutta mistä kaikista A mallin omegoista löytyy häly tehdas asennuksena? ja missä hälyttimen boxi oikein on? liekkö keskuslukitusboxin tilalla? Itse olen hälyä kytkemässä autoon niin pitäs keksiä että miten saan hälyn ohjaamaan keskuslukitusta.
Jylykky
'Admiral'
'Admiral'

Re: Hälytintä vakiona Omega B:ssä?

Viesti Kirjoittaja Jylykky »

Lainataas vanhaa ketjua.

Mulla on omega -94 MV6 ja siinä hälytin..
Hälytin ku alkaa hälyttään niin vilkut vain vilkkuu, eli mitään ääntä ei kuulu?!?
Mikäs tuossa vois olla vikana? pitääkö alkaa sitä summeria mittailemaan et mitä se sanoo..
Tässähän aikasemmin kerrottiinki et missä se sijaitsee.
Ex-Astra F caravan -92, nykyinen Omega MV6 -94
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Sitä torvea ei ole kytketty.
Johto on teipattuna johtosarjan kylkeen.
Ota se hälyn ohjainlaite sieltä hanskalokeron takaa esiin ja tarkista.
Jylykky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jylykky »

No niin pitääpä alkaa huomenna purkaan hanskalokerikkoa pois ja tarkastaa :)
Informoin huomenna et miten miehen kävi :lollis:
Ex-Astra F caravan -92, nykyinen Omega MV6 -94
Vastaa Viestiin