Hälytintä vakiona Omega B:ssä?
- Undertaker
- 'Diplomat'

Hälytintä vakiona Omega B:ssä?
Onko noissa MV6 omegoissa vakiona joku hälytin vai? Mulla alkaa ovet lukkoon lyötyä vilkkumaan keskikonsolissa valo napissa jossa ukko juoksee jotain aaltoja karkuun. Mikä homma tuo oikein on. Ei oo koskaan mitään ääntä päästäny. Tossa on keskipilareissa sellaset liiketunnistimien paikat mutta ei kyllä mitään ihmeellistä tapahdu vaikka heiluu pirtissä "hälyttimien" ollessa päällä. Mikähän homma tossa on?
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Eksää oikein pysy autos varusteissa mukana?
Sulla on hälytin jos keskipilareissa on sisätutkat, koelaudassa radion yläpuolella nappi jossa juoksevan miehen kuva, konehuoneessa ohjaustehostimen öljysäiliön kiinnitys raudassa semmonen aika iso kokonen paino kytkin. Jos näitä ei löydy niin ei oo hälyä.
Tosin oon kyllä nähny semmosiakin omegoja joissa on nappi koelaudassa mutta ei tutkia.
Tosin oon kyllä nähny semmosiakin omegoja joissa on nappi koelaudassa mutta ei tutkia.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Kuten tääläLallevihtinen kirjoitti:Eksää oikein pysy autos varusteissa mukana?Sulla on hälytin jos keskipilareissa on sisätutkat, koelaudassa radion yläpuolella nappi jossa juoksevan miehen kuva, konehuoneessa ohjaustehostimen öljysäiliön kiinnitys raudassa semmonen aika iso kokonen paino kytkin. Jos näitä ei löydy niin ei oo hälyä.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Onko tietoa, mistä lähteä etsimään vikaa, kun Vectran alkuperäinen hälytin ei toimi?
Kojelaudasta löytyy nappi, mutta valo ei ole siinä koskaan vilkkunut, saatikka palanut.
Sisätilatutkat ym. "roippeet" löytyy, joten kyllä tuossa ainakin jonkinmoinen hälytin pitäisi olla?
Vaikuttaneeko esim. toimimaton takaoven keskuslukon moottori asiaan?
Kojelaudasta löytyy nappi, mutta valo ei ole siinä koskaan vilkkunut, saatikka palanut.
Sisätilatutkat ym. "roippeet" löytyy, joten kyllä tuossa ainakin jonkinmoinen hälytin pitäisi olla?
Vaikuttaneeko esim. toimimaton takaoven keskuslukon moottori asiaan?
-
helvetinooppeli
- 'Agila'
summeri kylmennetty!
mulla on kans mv6:n ja sisä tutkat löytyy, konepellin painokytkin ja kaikki mitä tohon nyt kuuluu. mutta kun hälytin laukee niin vain vilkut "sitkuttaa" mut ei kuulu mitää ääntä! onko joku edellisistä omistajista kylmentäny sen summerin vai onko se paskana? mistähän tän summerin autosta löytää tai missä sen pitäs olla?
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: summeri kylmennetty!
ascona_c: Kato sen keskuslukko/hälytin boxin sisälle, mulla oli sen sisältä palanu yks osa poikki.
Torven pitäis olla kuskin puolen iskari kupin ja tuulilasin välissä sen vesi kouru muovin alla. Mittaa sen resistanssi jos löytyy yleismittari.helvetinooppeli kirjoitti:mulla on kans mv6:n ja sisä tutkat löytyy, konepellin painokytkin ja kaikki mitä tohon nyt kuuluu. mutta kun hälytin laukee niin vain vilkut "sitkuttaa" mut ei kuulu mitää ääntä! onko joku edellisistä omistajista kylmentäny sen summerin vai onko se paskana? mistähän tän summerin autosta löytää tai missä sen pitäs olla?
Re: Hälytintä vakiona Omega B:ssä?
Lainataas vanhaa ketjua.
Mulla on omega -94 MV6 ja siinä hälytin..
Hälytin ku alkaa hälyttään niin vilkut vain vilkkuu, eli mitään ääntä ei kuulu?!?
Mikäs tuossa vois olla vikana? pitääkö alkaa sitä summeria mittailemaan et mitä se sanoo..
Tässähän aikasemmin kerrottiinki et missä se sijaitsee.
Mulla on omega -94 MV6 ja siinä hälytin..
Hälytin ku alkaa hälyttään niin vilkut vain vilkkuu, eli mitään ääntä ei kuulu?!?
Mikäs tuossa vois olla vikana? pitääkö alkaa sitä summeria mittailemaan et mitä se sanoo..
Tässähän aikasemmin kerrottiinki et missä se sijaitsee.
Ex-Astra F caravan -92, nykyinen Omega MV6 -94
- kadett90
- OCF Member 2024

Sitä torvea ei ole kytketty.
Johto on teipattuna johtosarjan kylkeen.
Ota se hälyn ohjainlaite sieltä hanskalokeron takaa esiin ja tarkista.
Johto on teipattuna johtosarjan kylkeen.
Ota se hälyn ohjainlaite sieltä hanskalokeron takaa esiin ja tarkista.
No niin pitääpä alkaa huomenna purkaan hanskalokerikkoa pois ja tarkastaa 
Informoin huomenna et miten miehen kävi
Informoin huomenna et miten miehen kävi
Ex-Astra F caravan -92, nykyinen Omega MV6 -94