omega b
omega b
onko muilla automaatti omegan omistajilla sama "ominaisuus", että kun kylmänä lähtee ajamaan niin kone viivyttää ekaa vaihtoa tooodella pitkään (n. 3500rpm)? sen jälkeen toimii taas ihan normaalisti... olen kuullut, että tämän tarkoituksena on lämmittää katalysaattori mahdollisimman nopeasti. itse olenkin aina painanut lumihiutaletta ettei kone huutais aluks. onko pysyvää "parannusta"?
Re: omega b
Juu mulla on ihan sama homma, ilmeisesti on ihan ominaisuus. Ilkeeltä vaan tuntuu aina aamulla lähtiessä huudattaa mut itse oon yrittänyt mahdollisimman lämpimäksi saada tyhjäkäynnillä pyörittämällä niin ei joudu ihan kylmiltään huudattamaan.evolution kirjoitti:onko muilla automaatti omegan omistajilla sama "ominaisuus", että kun kylmänä lähtee ajamaan niin kone viivyttää ekaa vaihtoa tooodella pitkään (n. 3500rpm)? sen jälkeen toimii taas ihan normaalisti... olen kuullut, että tämän tarkoituksena on lämmittää katalysaattori mahdollisimman nopeasti. itse olenkin aina painanut lumihiutaletta ettei kone huutais aluks. onko pysyvää "parannusta"?
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
eipä tai liittyä katteihin yhtään mitenkään..vaan siihen että laatikossa ns.kylmäasento tai siis vellanen juttu että se vetää tietyn aikaa tosiaan 3500 rundia,,alkaa kiertää öljyt kunnolla yms. esim bemarissa tämä systeemi ja onpa muistaakseni opelissaki.
Auttaa aika paljon ku antaa käydä tyhjäkäynnillä kässäriä vasten vaihdepäällä--Vaikka niin EI sais tehä.
Tässäki kantsis ettiä searchilla..oli ainaki viime syksynä juttua.
Auttaa aika paljon ku antaa käydä tyhjäkäynnillä kässäriä vasten vaihdepäällä--Vaikka niin EI sais tehä.
Tässäki kantsis ettiä searchilla..oli ainaki viime syksynä juttua.
Äärettömän ongelman ratkaisee vain Ääretön keino..