elikkä..mites sais irti neulat EHJÄNÄ a vecun mitskuista?
vaikuttaaks vaijeri tai sähköinen mitsku..ku mulla o sähköinen,ni onks eroo irroitukses?
et sellanen ongelma..
joo huomasin!! mäkin rikoin toisen mitskun.. ja noi kutosen mitskut o aika kortilla..
et siks vähä neuvoja,js ois vaik jku kikka miten ne sais ilman et rikkois
cor54 kirjoitti: joo huomasin!! mäkin rikoin toisen mitskun.. ja noi kutosen mitskut o aika kortilla..
Mulla oli kans just sillon V6 -95, eli onnea vaan etsintään, äläkä riko seuraavaa, anna sen olla vaan rahassa...
cor54 kirjoitti: joo huomasin!! mäkin rikoin toisen mitskun.. ja noi kutosen mitskut o aika kortilla..
En nyt tiedä minkälainen se nopeusmittari tuossa on mutta asconassa kun purki tarpeeksi mittaristoa niin sai sellasesta pallukasta kiinni jolla sai aikaan sen että pääsi pyörittelemään viisaria samalla kun nyki.
B-vectrassa lähtivät pikkuhiljaa kampeamalla
mutta aika lujaa olivat kiinni.
Ennekuin aloitat kampeamisen katso viisarin kiinnikkeen korkeus
siihen mittariston pohjaan. Takaisin laitettaessa ne saa liian syvälle ja
kanta voi osua mittarinpohjaan. Sitten vasta urakka onkin nostaa sitä ylemmäksi. Takasinlaitettaessa kannattaa asentaa
alle esim. jokin muovipala >1mm paksu jonka voi sitten vetää pois kun viisari on työnnetty mittarin *nastaan*.
White kirjoitti:B-vectrassa lähtivät pikkuhiljaa kampeamalla
mutta aika lujaa olivat kiinni.
Ennekuin aloitat kampeamisen katso viisarin kiinnikkeen korkeus
siihen mittariston pohjaan. Takaisin laitettaessa ne saa liian syvälle ja
kanta voi osua mittarinpohjaan. Sitten vasta urakka onkin nostaa sitä ylemmäksi. Takasinlaitettaessa kannattaa asentaa
alle esim. jokin muovipala >1mm paksu jonka voi sitten vetää pois kun viisari on työnnetty mittarin *nastaan*.
kiitos vinkistä
millä muuten kampesit ylöspäin viisareita?
ruuvarilla, niin että mulla oli ohut pala muovia ruuvarin
kärjen alla ettei mittarintaustaan tule pahoja naarmuja. käytin myös nostamiseen pihtejä, joilla sai sopivasti annettua lisätukea.