vikavalo
vikavalo
Elikkä tosta surullisen kuuluisasta vikavalosta kyselisin.Olen harkitsemassa erään 90gt kadetin ostoa.Kun kysyin myyjältä että onko toi vikavalo paljon vilkutellut tossa ni vastaus oli ei oo vilkkunut koska ei ole koko valoa.Kysyin sitten että ootko itte ottanut sen pois sieltä,vastaus oli että siinä ei ole koskaan ollutkaan sitä,kuulemma lisävaruste kyseiseen autoon.Mä en oo kyllä koskaan kuullut että toi vikavalo ois joku lisävaruste.Mut kysytään nyt teitin muittenkin mielipiteitä.Ite oon kyl sillä kannalla että sen kuuluis olla siellä.Tainnu vilkutella vähän väliä ni ottanut pois sen sieltä.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Jos on ruiskulla se moottori, niin varmasti löytyy se vikavalo ihan vakiona karvalakkimallistakin...
Kone varmaan 20NE, SEH, XE?
Joten pientä kusetuksen makua ilmassa. Pistäisin polttimon paikalleen ja kävisin polkemassa lenkin.
Samalla voisi lukaista vikamuistinkin.
Kone varmaan 20NE, SEH, XE?
Joten pientä kusetuksen makua ilmassa. Pistäisin polttimon paikalleen ja kävisin polkemassa lenkin.
Samalla voisi lukaista vikamuistinkin.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Joo siis kyllä tässä nyt sitä mieltä ollaan että kyllä sen siellä pitäs olla.Mut nyt rupes hämää et mikä kone siel on ku eiks 18e koneen valmistus lopetettu jotai 86vuoden paikkeilla?Luin toisesta topikista.Tietääkö kukaan.
Otin tossa äsken tekstarilla tiedot autosta.Käyttöönotto 5/90 opel kadett 1.8igt/e tollasta selvis sillä.
Otin tossa äsken tekstarilla tiedot autosta.Käyttöönotto 5/90 opel kadett 1.8igt/e tollasta selvis sillä.
Eiii välttämättä.. esim. tuossa 18E koneessa on L-jetronic jossa ei ole itse-diagnostiikkaa eikä siten lamppuakaan, vasta motronic, multec jne. vehkeissä on ja sekin varsin köykäinen loppujen lopuksi.lurttinen kirjoitti:Jos on ruiskulla se moottori, niin varmasti löytyy se vikavalo ihan vakiona karvalakkimallistakin...
.
Mutta ei se mikään lisävaruste ole
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Kait huomasit, että viittasin tuossa motronicci koneisiin...Jarno.v kirjoitti:Eiii välttämättä.. esim. tuossa 18E koneessa on L-jetronic jossa ei ole itse-diagnostiikkaa eikä siten lamppuakaan, vasta motronic, multec jne.lurttinen kirjoitti:Jos on ruiskulla se moottori, niin varmasti löytyy se vikavalo ihan vakiona karvalakkimallistakin...
.
Topbuzzin mukaan '87-'91 mallisessa olisi 18SE kone ja motroniccia sekin taitaa totella.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4