Vectra 2003 gts valo-ongelma?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
summerjam77
'Kadett'
'Kadett'

Vectra 2003 gts valo-ongelma?

Viesti Kirjoittaja summerjam77 »

Onko muilla sama"ongelma"...?

Auton käynnistyttyä valot välkkyvät hieman,siis niinkuin latauksessa olisi ongelmaa...?

Huomasin saman aamulla myös ajettuani noin 10km liikennevaloissa kun oli pimeää....paikallaan kun seisoin niin valot ns. sirittivät....

vika vaiko ominaisuus?
Omega2.6
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Omega2.6 »

Onko Xenonit? Mulla Omegassa teki just tuota ja toinen lamppu jäi syttymättä joka toisella kertaa. Säädin oli viallinen, 680e :lol: ...mutsis on :D
Volvo V60 plugin hybrid D6, Astra G Coupe 2.0T Irmscher DTM Edition -03
summerjam77
'Kadett'
'Kadett'

...

Viesti Kirjoittaja summerjam77 »

...moro..
ei ole xenonit vaan tavan H7 polttimot,auto ollut pari vkoa ja just vaihdoin ensimmäisen polttimon.... :(

kovin ne välkkyy...
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Tommonen "sirrittäminen" (vilkkuuvälkkyy tai "tärisee" nopeasti) tuntuu olevan aika monessa uudehkossa autossa.
Eka luulin, että vain kuorma-autot ja bussit tekee tota, mutta viimeaikoina oon huomannut jonkun verran henkilö-autoissa tuota ominaisuutta.

Äkkiseltään oon ajatellu, että se automaattinen korkeudensäätö tekee temppujaan, mutta paha mennä sanomaan, kun en oo päässy tutkimaan...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
pki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pki »

hmm.. mulla 'välkkyy' valot tyhjäkäynnillä ja viimeistään jos vääntää tyhjäkäynnillä rattia tai koskee flektin säätöön.
Empä ole asiaa kummemmin miettinyt, varmaan johtuu heikosta latauksesta.. kun tyhjäkäynti on jotain 500-700rpm luokkaa.
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Se on ihan normaalia. Ohjaustehostin imee älyttömästi virta ja sen vuoksi ne valot himmenevät, varsinkin heti käynnistyksen jälkeen.

Viesti Kirjoittaja B.C. »

Jep, normaalia. Ja sitten kun luistonesto/esp toimii niin valot välkkyy taas. Taitaa olla c-vekus aika tehoton laturi tai tuo "väylä"-tekniikka vielä ns. kehitysasteella......vetti, kun mm. radion jännite menee keskusyksikön kautta, niin vedä siihen sitten kunnon poppikoneet...
Aikoinaan, eli sillon -03, piti selvittää saksaa myöten sähkökaavioita, että ei losauttanu nuita miljoonaa turvatyynyä, kun äänentoistoa rakensi, mutta nyt soi ja on soinut jo -03:sta alkaen hyvin.
Vastaa Viestiin