Onko muilla sama"ongelma"...?
Auton käynnistyttyä valot välkkyvät hieman,siis niinkuin latauksessa olisi ongelmaa...?
Huomasin saman aamulla myös ajettuani noin 10km liikennevaloissa kun oli pimeää....paikallaan kun seisoin niin valot ns. sirittivät....
vika vaiko ominaisuus?
Vectra 2003 gts valo-ongelma?
-
summerjam77
- 'Kadett'

-
summerjam77
- 'Kadett'

...
...moro..
ei ole xenonit vaan tavan H7 polttimot,auto ollut pari vkoa ja just vaihdoin ensimmäisen polttimon....
kovin ne välkkyy...
ei ole xenonit vaan tavan H7 polttimot,auto ollut pari vkoa ja just vaihdoin ensimmäisen polttimon....
kovin ne välkkyy...
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Tommonen "sirrittäminen" (vilkkuuvälkkyy tai "tärisee" nopeasti) tuntuu olevan aika monessa uudehkossa autossa.
Eka luulin, että vain kuorma-autot ja bussit tekee tota, mutta viimeaikoina oon huomannut jonkun verran henkilö-autoissa tuota ominaisuutta.
Äkkiseltään oon ajatellu, että se automaattinen korkeudensäätö tekee temppujaan, mutta paha mennä sanomaan, kun en oo päässy tutkimaan...
Eka luulin, että vain kuorma-autot ja bussit tekee tota, mutta viimeaikoina oon huomannut jonkun verran henkilö-autoissa tuota ominaisuutta.
Äkkiseltään oon ajatellu, että se automaattinen korkeudensäätö tekee temppujaan, mutta paha mennä sanomaan, kun en oo päässy tutkimaan...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
hmm.. mulla 'välkkyy' valot tyhjäkäynnillä ja viimeistään jos vääntää tyhjäkäynnillä rattia tai koskee flektin säätöön.
Empä ole asiaa kummemmin miettinyt, varmaan johtuu heikosta latauksesta.. kun tyhjäkäynti on jotain 500-700rpm luokkaa.
Empä ole asiaa kummemmin miettinyt, varmaan johtuu heikosta latauksesta.. kun tyhjäkäynti on jotain 500-700rpm luokkaa.
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Jep, normaalia. Ja sitten kun luistonesto/esp toimii niin valot välkkyy taas. Taitaa olla c-vekus aika tehoton laturi tai tuo "väylä"-tekniikka vielä ns. kehitysasteella......vetti, kun mm. radion jännite menee keskusyksikön kautta, niin vedä siihen sitten kunnon poppikoneet...
Aikoinaan, eli sillon -03, piti selvittää saksaa myöten sähkökaavioita, että ei losauttanu nuita miljoonaa turvatyynyä, kun äänentoistoa rakensi, mutta nyt soi ja on soinut jo -03:sta alkaen hyvin.
Aikoinaan, eli sillon -03, piti selvittää saksaa myöten sähkökaavioita, että ei losauttanu nuita miljoonaa turvatyynyä, kun äänentoistoa rakensi, mutta nyt soi ja on soinut jo -03:sta alkaen hyvin.