Omega A 3000 24v
Omega A 3000 24v
Onko mitään vaikutusta jos ko. autosta korvaa katalysaattorit suorilla putkilla.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
vaniljacreme
- 'Kapitän'

niin
kyllähän se säästää ku pistää siihen suorat putket seuraavaan pönttöön
ei mitään kovin halpoja noi katit mitä oon katellu ja niitäki pitää ostaa pari kappaletta ku on tuplaputkisto..ainaki mun 2.6 omegassa on tuplaputkisto viimeiseen pönttöön saakka..?
Itsellä oli katin korvausputket 3.0 24v ompussa ja ei mitään vaikutusta paitsi ärsyttävät mölinät....ja pieni tehohävikki
Penkitettiin kateilla 226hv , sitten vaihdettiin marteliuksen väliputket tilalle ja uudestaan penkkiin...224hv
tosi onnistunut viritys,heh! lähti putket samantien pois autosta
Ja noista kattien hinnoista vielä...ei nuo nyt mun mielestä järin kalliita kumminkaan ole, 98 euroa kappale eli 196e pari.
Penkitettiin kateilla 226hv , sitten vaihdettiin marteliuksen väliputket tilalle ja uudestaan penkkiin...224hv
Ja noista kattien hinnoista vielä...ei nuo nyt mun mielestä järin kalliita kumminkaan ole, 98 euroa kappale eli 196e pari.
-
vaniljacreme
- 'Kapitän'

hmm
mikä ihmeen katalysaattori toi sitten on mikä maksaa motonetissä 288euroa?
ihan viimeinen ku katsoo omegan varaosia.. 
onneksi niitä saa jostain ihan järjelliseenkin hintaan ettei tarvii noin paljoa pulittaa..
onneksi niitä saa jostain ihan järjelliseenkin hintaan ettei tarvii noin paljoa pulittaa..
Älä osta sitä motonetin Omegan omaa kattia...osta yleiskatti samasta puljusta,hintaa 98e...ja 100%:sen samanlainen katti,ainoa ero on se ettei siinä ole valmiina noita kiinnityslaippoja
Kaveri on meinaan Motonetissä töissä ja laitettiin nämä kaksi yksilöä vierekkäin ja tutkittiin,ei mitään eroa.
Ja jos virtauksia epäilet niin aivan samalla tavalla virtaa...
Kaveri on meinaan Motonetissä töissä ja laitettiin nämä kaksi yksilöä vierekkäin ja tutkittiin,ei mitään eroa.
Ja jos virtauksia epäilet niin aivan samalla tavalla virtaa...
"ei elämä kallista ole,se vaan köyhästä tuntuu siltä"
-
vaniljacreme
- 'Kapitän'

heh
hyvä tietää tämäkin niin ei kukaan pääse tyhmää rahastamaan
hmm..olikoha se sutii.comin sivuilla niin oli koko putkisto..?siis pelkät putket vai kuuluuko äänenvaimentimet mukaan..? niin reilun 500euroa hintaa.
Kyllähän noista varmaan sillon on hyötyä jos katit sattuu oleen tukossa. Pisti vaan silmään uusimassa tuulilasissa kun ne alkaa rakentaa sitä endurance calipraa, niin ne penkitti siitä aluksi jotain, oliko se nyt 93 vai 96kW vaikka tehdas lupaa 110kw... Sitten ne hakkas katista sisuskalut pois, niin penkitys tuottai 112kW 
hmmm... kattokaas katin sisälle ja miettikää että kuinka se vaikuttaa kaasujenvaihtoon kovemmilla rpm:llä.
itse henk.koht. en näe mitään syytä että miksei tehot nousisi kun katin nakkaa "haneen", tämä tosin sillä edellytyksellä että ecu osaa juntata lisää soppaa isommalla ilmanvirtauksella.
itse henk.koht. en näe mitään syytä että miksei tehot nousisi kun katin nakkaa "haneen", tämä tosin sillä edellytyksellä että ecu osaa juntata lisää soppaa isommalla ilmanvirtauksella.
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220