Jarzki kirjoitti:Eli siis etutolpat ovat samat 1.2 ja 1.6gsi corsassa ja niitä ei tarvitse vaihtaa jos tilaa sieltä Hollannista ne erikoisvetarit.
Vai onko tähän halvempi ja yhtä hyvä vaihtoehto olemassa?
Itse juuri sieltä hollanista tilanneena voin suositella niitä vetareita. Todella laadukkaan oloista tavaraa. Ja lupaavat vielä jonkinlaisen takuunkin.
Toinen vaihtoehto on sitten teettää vetarit mittatilaustyönä. Tosin ei ole mitään takeita että ne kestää tai edes sopii.
Siinä mathijssenin paketissa tulee myös "New fastening for front anti-roll bar".
Onko tuo kallistuksenvakaajan kiinnitys vai mikä?
Ne on sellaiset metallipalaset, noin 8cm pitkät ja 4cm korkeat ja pultin reiät päissä, jotka laitetaan kallistuksenvakaajan alkuperäisen kiinnityksen väliin, jotta kallistuksenvakaaja olisi hieman lähempänä maata, jolloin sitten pakoputki mahtuu kulkemaan kallistuksenvakaajan yli.
Itse suunnittelin ensin 20ne moottoria mutta kun _minä_ vien auton konttorile niin se 0,5cc on liikaa

Joten ehkä 18e olis turvallisempi vaihtoehto, vai?
Ainahan siinä on riski, että siinä on 0,5cc:tä liikaa.. Lähtökohta on kuitenkin sama molemmissa moottoreissa. Samat tehot, 20ne:ssä aavistuksen enemmän vääntöä. Itselläni on menossa 18E motti corsaan ja omahan on aina paras..