turvavyövaroittimesta ja turvatyynyn poiskytkennästä
turvavyövaroittimesta ja turvatyynyn poiskytkennästä
Omega B2:n mittaristossa on varoitusvalo kytkemättömälle turvavyölle, mutta ainakaan mulla se ei pala/pelaa. Mistä on johto irti vai onko kyseessä ihan oikea vika? Toinen kysymys koskee apukuskin turvatyynyä: onko kytkettävissä pois?
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
Re: turvavyövaroittimesta ja turvatyynyn poiskytkennästä
Eikö pala edes kun laitat virran päälle? Pitäisi palaa se kun on nätten onnettomuus tilaanteessa automaattisesti kiristyvien turvvoitten vikavalo samoin kun "airpäkki" valokin.kcl kirjoitti:Omega B2:n mittaristossa on varoitusvalo kytkemättömälle turvavyölle, mutta ainakaan mulla se ei pala/pelaa. Mistä on johto irti vai onko kyseessä ihan oikea vika? Toinen kysymys koskee apukuskin turvatyynyä: onko kytkettävissä pois?
Tässä ilmeisesti tarkoitetaan valoa, jossa kehoitetaan laittamaan turvavyö päälle. Ei siis liity airbagin/turvavyönkiristimien vikavaloon mitenkään.WeskuR kirjoitti:Eikö pala edes kun laitat virran päälle? Pitäisi palaa se kun on nätten onnettomuus tilaanteessa automaattisesti kiristyvien turvvoitten vikavalo samoin kun "airpäkki" valokin.kcl kirjoitti:Omega B2:n mittaristossa on varoitusvalo kytkemättömälle turvavyölle, mutta ainakaan mulla se ei pala/pelaa. Mistä on johto irti vai onko kyseessä ihan oikea vika? Toinen kysymys koskee apukuskin turvatyynyä: onko kytkettävissä pois?
Etkö itse vastannut aikaisemmin ettei ko. varustetta ole tässä autossa??ascona_c kirjoitti:Tässä ilmeisesti tarkoitetaan valoa, jossa kehoitetaan laittamaan turvavyö päälle. Ei siis liity airbagin/turvavyönkiristimien vikavaloon mitenkään.WeskuR kirjoitti:Eikö pala edes kun laitat virran päälle? Pitäisi palaa se kun on nätten onnettomuus tilaanteessa automaattisesti kiristyvien turvvoitten vikavalo samoin kun "airpäkki" valokin.kcl kirjoitti:Omega B2:n mittaristossa on varoitusvalo kytkemättömälle turvavyölle, mutta ainakaan mulla se ei pala/pelaa. Mistä on johto irti vai onko kyseessä ihan oikea vika? Toinen kysymys koskee apukuskin turvatyynyä: onko kytkettävissä pois?
Airbag/turvavyönkiristimien valo löytyy mutta turvavyön kiinnittämisestä muistuttavaa valoa ei löydy koska ei kuulu suomen varusteisiin.WeskuR kirjoitti:Etkö itse vastannut aikaisemmin ettei ko. varustetta ole tässä autossa??ascona_c kirjoitti:Tässä ilmeisesti tarkoitetaan valoa, jossa kehoitetaan laittamaan turvavyö päälle. Ei siis liity airbagin/turvavyönkiristimien vikavaloon mitenkään.WeskuR kirjoitti:Eikö pala edes kun laitat virran päälle? Pitäisi palaa se kun on nätten onnettomuus tilaanteessa automaattisesti kiristyvien turvvoitten vikavalo samoin kun "airpäkki" valokin.kcl kirjoitti:Omega B2:n mittaristossa on varoitusvalo kytkemättömälle turvavyölle, mutta ainakaan mulla se ei pala/pelaa. Mistä on johto irti vai onko kyseessä ihan oikea vika? Toinen kysymys koskee apukuskin turvatyynyä: onko kytkettävissä pois?
Mittaristossa on kyllä paikka turvavyön kiinnittämisestä muistuttavalle valolle, mutta siellä ei ole poltinta.
Airbag/turvavyönkiristimien valon tulee syttyä kytkettäessä virrat päälle.

Tuossa tuo keltainen on turvavyön kiinnittämisestä muistuttava valo, samanlainen valo löytyy ainakin Vectrasta, ja Omegasta, mutta EI kuitenkaan suomen vientimalleista.
Tämä taas on turvavyönkiristimien/airbagin valo.