tee se itse sylinterikannen porttaus
tee se itse sylinterikannen porttaus
löytyykö hyviä sivuja missä olisi kuvallisia ohjeita kannen porttauksseen?
en tiedä kannattaako ruveta valurosojen poistoa ehmeempää tekemään itse, JOS ei ole ihan varma mitä tekee, saa varmaan -25hv lopputuloksen
.
Mie ite siistin valurosot imusarjasta ja kannen kanavista, sekä kohistelin sarjat ja ei ainakaan tuntus olevan mitään negatiivista tapahtuneen. Jopa pientä hyötyä saattoi olla kiihtyvyyteen...
Kirjastossa mie oon ainakin nähny autojen virittämistä koskevaa kirjallisuutta, ja jossakin vanhassa gti:ssä oli juttua opelin 8v kannen työstöstä...
Mie ite siistin valurosot imusarjasta ja kannen kanavista, sekä kohistelin sarjat ja ei ainakaan tuntus olevan mitään negatiivista tapahtuneen. Jopa pientä hyötyä saattoi olla kiihtyvyyteen...
Kirjastossa mie oon ainakin nähny autojen virittämistä koskevaa kirjallisuutta, ja jossakin vanhassa gti:ssä oli juttua opelin 8v kannen työstöstä...
Niin.. kaikissa kansitöissä taitaa olla sama periaate; virtauksien parannus. Siihen ne yhtäläisyydet taitanevat loppua? Vai minkä verran on samaa esim. Moparin 360 kansissa ja 20XE:n 16v kannessa? Molemmissa on venttiilit?
Voisin heittää veikkauksen, että tolta overdrive.fi:n boardilta voisi löytyä himpan enemmän tietämystä tuolle jenkkiautopuolelle
Voisin heittää veikkauksen, että tolta overdrive.fi:n boardilta voisi löytyä himpan enemmän tietämystä tuolle jenkkiautopuolelle
JEEEEEEEEEEEEE!