Bertonehan tuo, Z20LET möyryää pellin alla. Noita 3 ov. Astroja löytyy suomestakin aika paljon ja hinnat ei mitään ihan pahoja, saksasta jos lähtee hakemaan niin ainakin mun mielestä jos rahallista voittoa hakee niin kannattaa sit valkata semmonen mistä löytyy kaikki varusteet. Se hyvä puoli saksassa on että valikoimaa on paljon. Vapari coupeja löytyy kyllä suomesta, suurin osa 1.8 esim seinäjoen rintajoupilla on yksi tumman sininen myynnissä. 2.2 on hiukka harvinaisempi, ja turboja ei meinaa löytää mistään, tosin samaan aikaan ku hain oli suomessa 2 myynnissä ja väittäisin mitä nyt olen nähnyt minkä hintaista vertailuautoa käytetään että pääsin ainakin jonnin verran halvemmalla hakemalla saksasta. Kunhan nyt vaan arpovat sen päätösen niin saa tietää paljonko sitä ollaan köyhempiädam kirjoitti:2.0 turbo?Meska kirjoitti:Veroista en osaa sanoa koska eivät niitä ainakaan mulle ole vielä arponeet.
milloin tuo astra opc vaihtuu uudempaan? Osaako joku sanoa verojen suurinpiirtein määrästä tuollaisessa Astra 2.0 sportissa, onko kannattavaa hakea kun suomestakin löytää..
Astra G:tä saksasta
-
Meska
- 'Senator'

- Viesti:
BMW M3 E92 Coupé
Meinaatko uudemmalla astralla mahdollisesti H astraa jossa on tuo z20ler kone? Ei ainakaan G malleissa ole yhdessäkään tuota z20ler konetta vaan se on se z20let joka löytyy coupesta ja opc astrasta, että zafirasta. Vakio turbo coupen dynotulokset ovat eturenkaalta rapiat 190hv ja vääntöä reilu 280Nm. Omaani en ole dynottanut, jotta tietäisi onko noissa saman verran vakiona polleja. Aika varmasti ollaan samoissa lukemissa. Komeovisia OPC astroja on ollut myynnissä tuolla z20let koneella mutta suomessa niitä ei ole vaan myyty. Saksassa niitä on mutta hinnat on vielä aika suolaiset. Tosin kun laskee veroja ja kuluja auton ostohinnan päälle, niin saman verran ne suomiautotkin maksaisi täällä suomessa. Siis jos niitä olisi mynnissäTuomas kirjoitti:Perus kaksilitraisen ja OPC:n olennaisin ero on moottori. Perusmallissa on 136 hv X20XEV, vanhemmassa vapaastihengittävässä OPC:ssä on 160 hv X20XER -kone ja uudemmassa ahdetussa 200 hv Z20LER. Coupessa oli ahtimella alkuun 190 hv Z20LET, mutta se vaihtui 200 heppaiseen. Muistaakseni kolmeovisessa ei ollut 190 heppaista, mutta voin toki olla väärässäkin.dam kirjoitti:mites noiden sporttien verot? esim 2.0 opc:n ja ihan tavallisen
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
astra
niin no ei ajattelin lähinnä jos sellainen astra opc:n hakisi, 3 ovisena tai vaikka farkkuna, riippuen tietenkin miten sellanen liikahtaa 
coupe on ihan siisti mutta en vain halua sellaista
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
Re: astra
dam kirjoitti:niin no ei ajattelin lähinnä jos sellainen astra opc:n hakisi, 3 ovisena tai vaikka farkkuna, riippuen tietenkin miten sellanen liikahtaa
Ihan riittävästi liikahtaa jo vakionakin. 7.8s 0-100km ja ainakin tuo meidän farkku meni varttimailin jotain 15.28 luokkaa jos en aivan väärin muista. Tuo sellainen 3 ovinen opc2 malli, niin olisi suomessakin ainakin yksi 3 ovinen opc.
Mistä vuodesta tuo sitten on? Eikös tuo ole juuri sellainen kuin heitin linkin aikaisemmin, eli sellasilla recaroilla ymTEPE kirjoitti: Tuo sellainen 3 ovinen opc2 malli, niin olisi suomessakin ainakin yksi 3 ovinen opc.
Se opc siinä linkissä on se opc1 malli joka on vapari koneella ne turbo opc penkit on tälläsetdam kirjoitti:Mistä vuodesta tuo sitten on? Eikös tuo ole juuri sellainen kuin heitin linkin aikaisemmin, eli sellasilla recaroilla ymTEPE kirjoitti: Tuo sellainen 3 ovinen opc2 malli, niin olisi suomessakin ainakin yksi 3 ovinen opc.

Ei paha
.. sun farkusta?
Koska tuo opc malli vaihtuu? Eikös puskuri ole erilainen myös? Hintaeroa varmasti kertyy myös 1 ja 2 mallin välillä.. mitäs tuollaiseen farkkuun hintaa kertyy tuotuna, jos sopii kysyä
Koska tuo opc malli vaihtuu? Eikös puskuri ole erilainen myös? Hintaeroa varmasti kertyy myös 1 ja 2 mallin välillä.. mitäs tuollaiseen farkkuun hintaa kertyy tuotuna, jos sopii kysyä
Juu meidän autosta ne kuvat on. Kuvia löytyy tuolta http://www.opelclubfinland.fi/jauto/ruha/index.htm näet ne puskurien erot. Taisi olla 2002 tuo muutos jos en väärin muista... No farkut maksaa saksassa pääsääntöisesti 15000e johon verot n.9000e ja kulut 1000e eli yli 25000e hintaan päästään. Aikalailla hinta on tuotuna sama kun jos suomiauton ostaisit. Taitaa olla vaan tarjonta vähän pientä tällä hetkellädam kirjoitti:Ei paha.. sun farkusta?
Omana haaveena olis hakea joskus tuo 3-ovinen opc astra. Ja niihin saa jerkkua ainakin englannista Regal Autosportilta ja koriin saa palikkaa.
Ise pitäisin vakio lookkina ja v.tusti tehoa ja radalle nam!
Harmi kun maksavat liikaa tuotuna tosin tuo vapari opc ei nyt ihan niin pahasti.
Ise pitäisin vakio lookkina ja v.tusti tehoa ja radalle nam!
Harmi kun maksavat liikaa tuotuna tosin tuo vapari opc ei nyt ihan niin pahasti.
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Kyllä sillä vaparillakin kerkeää ihan hyvin. Minä arvostan enemmän kuitenkin sitä ettei noita tule joka kadunkulmassa vastaan. Välillä kun vähän lapsettaa, niin tuntuu ettei moottorin voima riitä ja sitä tietty haluaa heti lisää, mutta en tiedä sitten onko siitä sen kummempaa hyötyä muualla kuin korvien välissädam kirjoitti:nätti on farkku<3
kyllä sellainen opc 3 ovinen tarttis saada, vaikka se vapari :O
Totta, itselleni riittäisi tuo vallan hyvin. Olisi ihan mukava vain tietää hieman suuntaa verojen määrästä.. mties tuollaisten huolto? Onnistuu ihan normaalisti merkkiliikkeessä, vai onko tuossa koneessa suuretkin erot?TEPE kirjoitti: Kyllä sillä vaparillakin kerkeää ihan hyvin. Minä arvostan enemmän kuitenkin sitä ettei noita tule joka kadunkulmassa vastaan. Välillä kun vähän lapsettaa, niin tuntuu ettei moottorin voima riitä ja sitä tietty haluaa heti lisää, mutta en tiedä sitten onko siitä sen kummempaa hyötyä muualla kuin korvien välissä
Tietysti jos tulisi ajetultua radalla sitä turboa voisi harkita, mutta eiköhän tuolla ehdi tarpeeksi jos tulee innostusta