Kiinnostaako V6 omegan pienoinen viritys edullisesti?
Kiinnostaako V6 omegan pienoinen viritys edullisesti?
Jos on siis kiinnostusta oheiseena asiaan, niin voipi ilmoitella vaikka minun sähköpostiin tai sitten tähän viestin jatkoksi...
Kyseessä olisi siis X-mallisen putken teko V6 koneeseen kattien tilalle tai paremmin virtaavan katin lisääminen näiden vakiokattien tilalle, jossa olisi sitten yhdistys putkien välillä. V koneissa tälläinen yhdistys putki oikealla kohdalle lisää vääntöä varsinkin keskialueelle ja lisäys on 20-30 Nm luokkaa omegan 3.0 V6 koneessa.
Jos kiinnostuneita on tarpeeksi, niin hinta tippunee jopa 100-150 euron nurkille pelkille putkille ja katin kanssa hinta on sitten 300-400 euroa isompi riippuen katista. Pelkkiä putkiahan voi käyttää vain radalla, kuten kaikki asian ymmärtävät..
Kyseessä olisi siis X-mallisen putken teko V6 koneeseen kattien tilalle tai paremmin virtaavan katin lisääminen näiden vakiokattien tilalle, jossa olisi sitten yhdistys putkien välillä. V koneissa tälläinen yhdistys putki oikealla kohdalle lisää vääntöä varsinkin keskialueelle ja lisäys on 20-30 Nm luokkaa omegan 3.0 V6 koneessa.
Jos kiinnostuneita on tarpeeksi, niin hinta tippunee jopa 100-150 euron nurkille pelkille putkille ja katin kanssa hinta on sitten 300-400 euroa isompi riippuen katista. Pelkkiä putkiahan voi käyttää vain radalla, kuten kaikki asian ymmärtävät..
Onhan silläkin vaikutus, mutta eri asia kuinka suuri... Äänet yleensä ainakin kasvaa ja sitten kun viritetään enemmän niin on paljonkin hyötyä.axel83 kirjoitti:Onko vaikutusta jos vaihtaa putket vaan katilta taakse päin???
(ei varmaan??)
Itselläni oli orkkis pöntöt jo ihan tukossa, kun vaihdoin uudet ja eron kyllä huomasi...
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
No muahan tietysti kiinnostaisi mutta olen köyhä 
...joten ajattelin kokeilla tehdä itse, katin saisi aika sopivasti tuolta:
http://www.a-alt-avgassystem.fi/katalys ... ttorit.htm
Hajois vaan nuo vanhat jo niin olis joku hyvä syy..
...joten ajattelin kokeilla tehdä itse, katin saisi aika sopivasti tuolta:
http://www.a-alt-avgassystem.fi/katalys ... ttorit.htm
Hajois vaan nuo vanhat jo niin olis joku hyvä syy..
Re: Kiinnostaako V6 omegan pienoinen viritys edullisesti?
Pelkille putkille olisi käyttöä, jos hinta tulee kohdalleen.wille kirjoitti:putkiahan voi käyttää vain radalla, kuten kaikki asian ymmärtävät..
Re: Kiinnostaako V6 omegan pienoinen viritys edullisesti?
Tällä hetkellä on siis tekeillä pelkät putket ja kiinnostuneita on nyt sitten 4 kun lasketaan ajamy mukaan. Voit laittaa vaikka yhteystiedot privana, niin vastailen sitten sähköpostiin sulle. Selvittelen missä mennään huomenissa...Ajamy kirjoitti:Pelkille putkille olisi käyttöä, jos hinta tulee kohdalleen.wille kirjoitti:putkiahan voi käyttää vain radalla, kuten kaikki asian ymmärtävät..