Lisä akun kytkentä?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
ile:_
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ile:_ »

Asiasta kolmanteen, kuuluuko muuten A vectrassa olla valomuistia?? Itellä ei ainakaan oo ja jotku väittää että pitäs olla. Joskus saattaa unohtaa laittaa valot päälle jos on ajellu semmosella autolla missä on valomuisti.
-VMK-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -VMK- »

Oikosulkuasentajat vauhdissa, hoh hoijaa...
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

ile:_ kirjoitti:Asiasta kolmanteen, kuuluuko muuten A vectrassa olla valomuistia?? Itellä ei ainakaan oo ja jotku väittää että pitäs olla. Joskus saattaa unohtaa laittaa valot päälle jos on ajellu semmosella autolla missä on valomuisti.
Ei ainakaan minun -93 GLS:ssä ollu.
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Täälä on valo automatiikka A vectra GL 91 C20NE.. Voi tietenki olla edellinen omistajaasentanu
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)
Kuva
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

Eihän tossa lisäakun laitossa oo mitään ihmeellistä, normi rinnankytkentä :roll: Tai saahan ne sarjaankin laittaa jos tykkää :lol:

TitsiParoniska vois laittaa osotetta näkyviin niin voi prkl lähettää vaikka 10 näppistä postissa, että loppuu toi saatanan WWWXXX :evil:

Njahas ja semmonen avautuminen 8)
MB W201 190D OM605 powered with Holset
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

TitsiParoniska vois laittaa osotetta näkyviin niin voi prkl lähettää vaikka 10 näppistä postissa, että loppuu toi saatanan WWWXXX
WWW.EVVK.FI

Laita sä mulle sun koti osoite ni laitan sulle listan PAMeja tuleen niin rauhotut!!! Woit kato napata yhen kauniiseen naamaas kun tulet ocf:n siWuille. Woi Wittu mulla on teidä kanssa hauskaa... :P
P.S. Ei ne muuten taida myydä näppäimistöjä OSAMAXULLA!!!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Tissi Paroni kirjoitti:WWW.EVVK.FI
Kaikkia Wituttaa lukea noita sun teiniangstisia tekstejä. Luulisi kiinnostavan.

Jää se vähäkin asia mitä niissä jutuissa on toiseksi kun kukaan ei jaksa niitä lukea.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

tissille viikko baania tai niin kauan että oppii kirjoittamaan suomea. :wink:

a-vectrassa valoautomatiikka on lisävaruste minulla se on (-91)

akun jakamiseksi on olemassa monenlaisia palikoita caravaanari ja veneily kaupoissa. halvoissa jakajissa on yleensä joku diodisilta joka sitten tiputtaa jännitettä. joka puolestaan ei ole hyvä juttu paljon pimeällä ajavalle.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

"Tuomas" Kaikkia Wituttaa lukea noita sun teiniangstisia tekstejä. Luulisi kiinnostavan.

Jää se vähäkin asia mitä niissä jutuissa on toiseksi kun kukaan ei jaksa niitä lukea.
Tiedätkö miten haukkuwalle koiralle käy jos sille ärisee takasin... Lopettaako se haukkumisen... Mitä luulet??
Ja edelleenkään mua ei jaxa kiinnostaa.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
www.maxboom.fi
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Eikö se olisi paljon mukavampi puhua kun ihmiset jaksaisivat kuunnella mitä on sanottavaa?

Ihan sillä vaan, että kyllä sinulla näkyy jotain ihan järkevääkin sanottavaa olevan, mutta tuo lapsellinen kirjoitustyyli vie kaiken huomion siitä sisällöstä kun nähtävästi useammassakin topikissa lopulta päädytään tappelemaan tuosta kirjoitusasusta.

Puhut, mutta sinua ei kiinnosta että kukaan ei halua kuulla?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

No jos se teidän mielestä niin älyttömän kauheeta on, niin voin mä normistikin kirjottaa!!! Ajattelin jo aikasemmin jättää ton w:n ja x:n pois pelistä, mutta kiusallani jatkoin. Niin kun jo aikasemmin laitoin mua vaan nauratti toi ainainen napina :D Ihan oikeesti se oli aika huvittavaa kun isot miehet jaksaa itkee joka kerta.
Nyt kun tuli EKA tollanen asiallinen kirjotus niin that`s it, tää kyllä käy mulle ihan yhtälailla!!!

Terveisiä vaan Tuomakselle. -(z)- :wink: -(z)-
www.maxboom.fi
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Tuomas kirjoitti: Puhut, mutta sinua ei kiinnosta että kukaan ei halua kuulla?
Niin ne varmaan Idolssissakin tekee, laulavat, mut ei niitä kiinnosta kuunteleeko kukaan :roll: :D
Tissi Paroni kirjoitti:No jos se teidän mielestä niin älyttömän kauheeta on, niin voin mä normistikin kirjottaa!!! Ajattelin jo aikasemmin jättää ton w:n ja x:n pois pelistä, mutta kiusallani jatkoin. Niin kun jo aikasemmin laitoin mua vaan nauratti toi ainainen napina :D Ihan oikeesti se oli aika huvittavaa kun isot miehet jaksaa itkee joka kerta.
Nyt kun tuli EKA tollanen asiallinen kirjotus niin that`s it, tää kyllä käy mulle ihan yhtälailla!!!
Tästä on hyvä jatkaa. Pidä toi ;)
PJR
OCF Member 2015
Viesti:

Re: Lisä akun kytkentä?

Viesti Kirjoittaja PJR »

Tissi Paroni kirjoitti:No niimpä, ittekin äsken kattelin et se mun lause näytti jotenkin "omaan selkään puukottawalta". :-? Mutta kuitenkin... Miten tollanen woi edes toimia, luulis että siellä paukkuu noi walojen sulakkeet koko ajan kun se lisä akku ottaa wirtaa?!
mitähän tähän sanos.. LOL ?

eikös se "hifiakku" otta virtansa "käyttöakulta" eikä niistä valoista :lol:
ainut mihin sitä valojen virtaa käytetään on ohjaamaan tuota relettä joka
sitten kytkee nuo akut(akkujen + navat) yhteen. ite kyllä kytkisin tuon releen
laturin herätteeseen.

oliko tyhjentävä selitys ?
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Lisä akun kytkentä?

eikös se "hifiakku" otta virtansa "käyttöakulta" eikä niistä valoista :lol:
ainut mihin sitä valojen virtaa käytetään on ohjaamaan tuota relettä joka
sitten kytkee nuo akut(akkujen + navat) yhteen.
Niinhän se pitäis oikeesti ollakin, mutta tässä tapauksessa kun ei mennyt edes sille toiselle akulle virtakaapelia edestä taakke :D *heh* aika koomista.
www.maxboom.fi
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Ei helevette! :lol:
Vieläki ne täällä tappelee tuosta mun akku virityksestä :lol:

Oli vaa kiire saada passoo autoon ku reissuun piti lähtee, ja kun muuta ei keksiny eikä piltemakaan ollu auki mistä olis tuota jöötimpää piuhaa saanut nii kokeilimpa tuollaista. Se vain jäi hämään että miten se pitäis kytkee että se rele ei jumiutuis "kiinni" kun sammutti ne valot..

Itseä ei juurikaan enää kiinnosta mutta toki te voitte siitä riehua että miten mä sen tein ja mitä halusin :lol: -(z)- :wink:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Vastaa Viestiin