Lisä akun kytkentä?
Ei ainakaan minun -93 GLS:ssä ollu.ile:_ kirjoitti:Asiasta kolmanteen, kuuluuko muuten A vectrassa olla valomuistia?? Itellä ei ainakaan oo ja jotku väittää että pitäs olla. Joskus saattaa unohtaa laittaa valot päälle jos on ajellu semmosella autolla missä on valomuisti.
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
Eihän tossa lisäakun laitossa oo mitään ihmeellistä, normi rinnankytkentä
Tai saahan ne sarjaankin laittaa jos tykkää 
TitsiParoniska vois laittaa osotetta näkyviin niin voi prkl lähettää vaikka 10 näppistä postissa, että loppuu toi saatanan WWWXXX
Njahas ja semmonen avautuminen
TitsiParoniska vois laittaa osotetta näkyviin niin voi prkl lähettää vaikka 10 näppistä postissa, että loppuu toi saatanan WWWXXX
Njahas ja semmonen avautuminen
MB W201 190D OM605 powered with Holset
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
WWW.EVVK.FITitsiParoniska vois laittaa osotetta näkyviin niin voi prkl lähettää vaikka 10 näppistä postissa, että loppuu toi saatanan WWWXXX
Laita sä mulle sun koti osoite ni laitan sulle listan PAMeja tuleen niin rauhotut!!! Woit kato napata yhen kauniiseen naamaas kun tulet ocf:n siWuille. Woi Wittu mulla on teidä kanssa hauskaa...
P.S. Ei ne muuten taida myydä näppäimistöjä OSAMAXULLA!!!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Kaikkia Wituttaa lukea noita sun teiniangstisia tekstejä. Luulisi kiinnostavan.Tissi Paroni kirjoitti:WWW.EVVK.FI
Jää se vähäkin asia mitä niissä jutuissa on toiseksi kun kukaan ei jaksa niitä lukea.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
tissille viikko baania tai niin kauan että oppii kirjoittamaan suomea.
a-vectrassa valoautomatiikka on lisävaruste minulla se on (-91)
akun jakamiseksi on olemassa monenlaisia palikoita caravaanari ja veneily kaupoissa. halvoissa jakajissa on yleensä joku diodisilta joka sitten tiputtaa jännitettä. joka puolestaan ei ole hyvä juttu paljon pimeällä ajavalle.
a-vectrassa valoautomatiikka on lisävaruste minulla se on (-91)
akun jakamiseksi on olemassa monenlaisia palikoita caravaanari ja veneily kaupoissa. halvoissa jakajissa on yleensä joku diodisilta joka sitten tiputtaa jännitettä. joka puolestaan ei ole hyvä juttu paljon pimeällä ajavalle.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Tiedätkö miten haukkuwalle koiralle käy jos sille ärisee takasin... Lopettaako se haukkumisen... Mitä luulet??"Tuomas" Kaikkia Wituttaa lukea noita sun teiniangstisia tekstejä. Luulisi kiinnostavan.
Jää se vähäkin asia mitä niissä jutuissa on toiseksi kun kukaan ei jaksa niitä lukea.
Ja edelleenkään mua ei jaxa kiinnostaa.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Eikö se olisi paljon mukavampi puhua kun ihmiset jaksaisivat kuunnella mitä on sanottavaa?
Ihan sillä vaan, että kyllä sinulla näkyy jotain ihan järkevääkin sanottavaa olevan, mutta tuo lapsellinen kirjoitustyyli vie kaiken huomion siitä sisällöstä kun nähtävästi useammassakin topikissa lopulta päädytään tappelemaan tuosta kirjoitusasusta.
Puhut, mutta sinua ei kiinnosta että kukaan ei halua kuulla?
Ihan sillä vaan, että kyllä sinulla näkyy jotain ihan järkevääkin sanottavaa olevan, mutta tuo lapsellinen kirjoitustyyli vie kaiken huomion siitä sisällöstä kun nähtävästi useammassakin topikissa lopulta päädytään tappelemaan tuosta kirjoitusasusta.
Puhut, mutta sinua ei kiinnosta että kukaan ei halua kuulla?
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
No jos se teidän mielestä niin älyttömän kauheeta on, niin voin mä normistikin kirjottaa!!! Ajattelin jo aikasemmin jättää ton w:n ja x:n pois pelistä, mutta kiusallani jatkoin. Niin kun jo aikasemmin laitoin mua vaan nauratti toi ainainen napina
Ihan oikeesti se oli aika huvittavaa kun isot miehet jaksaa itkee joka kerta.
Nyt kun tuli EKA tollanen asiallinen kirjotus niin that`s it, tää kyllä käy mulle ihan yhtälailla!!!
Terveisiä vaan Tuomakselle.

Nyt kun tuli EKA tollanen asiallinen kirjotus niin that`s it, tää kyllä käy mulle ihan yhtälailla!!!
Terveisiä vaan Tuomakselle.
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Niin ne varmaan Idolssissakin tekee, laulavat, mut ei niitä kiinnosta kuunteleeko kukaanTuomas kirjoitti: Puhut, mutta sinua ei kiinnosta että kukaan ei halua kuulla?
Tästä on hyvä jatkaa. Pidä toiTissi Paroni kirjoitti:No jos se teidän mielestä niin älyttömän kauheeta on, niin voin mä normistikin kirjottaa!!! Ajattelin jo aikasemmin jättää ton w:n ja x:n pois pelistä, mutta kiusallani jatkoin. Niin kun jo aikasemmin laitoin mua vaan nauratti toi ainainen napinaIhan oikeesti se oli aika huvittavaa kun isot miehet jaksaa itkee joka kerta.
Re: Lisä akun kytkentä?
mitähän tähän sanos.. LOL ?Tissi Paroni kirjoitti:No niimpä, ittekin äsken kattelin et se mun lause näytti jotenkin "omaan selkään puukottawalta".Mutta kuitenkin... Miten tollanen woi edes toimia, luulis että siellä paukkuu noi walojen sulakkeet koko ajan kun se lisä akku ottaa wirtaa?!
eikös se "hifiakku" otta virtansa "käyttöakulta" eikä niistä valoista
ainut mihin sitä valojen virtaa käytetään on ohjaamaan tuota relettä joka
sitten kytkee nuo akut(akkujen + navat) yhteen. ite kyllä kytkisin tuon releen
laturin herätteeseen.
oliko tyhjentävä selitys ?
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Re: Lisä akun kytkentä?
Niinhän se pitäis oikeesti ollakin, mutta tässä tapauksessa kun ei mennyt edes sille toiselle akulle virtakaapelia edestä taakkeeikös se "hifiakku" otta virtansa "käyttöakulta" eikä niistä valoista
ainut mihin sitä valojen virtaa käytetään on ohjaamaan tuota relettä joka
sitten kytkee nuo akut(akkujen + navat) yhteen.
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Ei helevette! 
Vieläki ne täällä tappelee tuosta mun akku virityksestä
Oli vaa kiire saada passoo autoon ku reissuun piti lähtee, ja kun muuta ei keksiny eikä piltemakaan ollu auki mistä olis tuota jöötimpää piuhaa saanut nii kokeilimpa tuollaista. Se vain jäi hämään että miten se pitäis kytkee että se rele ei jumiutuis "kiinni" kun sammutti ne valot..
Itseä ei juurikaan enää kiinnosta mutta toki te voitte siitä riehua että miten mä sen tein ja mitä halusin

Vieläki ne täällä tappelee tuosta mun akku virityksestä
Oli vaa kiire saada passoo autoon ku reissuun piti lähtee, ja kun muuta ei keksiny eikä piltemakaan ollu auki mistä olis tuota jöötimpää piuhaa saanut nii kokeilimpa tuollaista. Se vain jäi hämään että miten se pitäis kytkee että se rele ei jumiutuis "kiinni" kun sammutti ne valot..
Itseä ei juurikaan enää kiinnosta mutta toki te voitte siitä riehua että miten mä sen tein ja mitä halusin
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio