Erikoinen subikotelo?
Se kun on valitettavasti niin suhteellista.TJT kirjoitti:Kaverilla oli 18" PA-basso farkun takakontissa ja kuulemma "soi hyvin".
Helevetisti siitä meteliä lähti,mutta soimisesta ei voinut puhua muuta kuin korvien osalta![]()
Itse jaksan kans epäillä tota sointia. Ja mitä mainittiin, että kotelon elämistä ei kuule, niin ei elementin kaikki äänentuottamiseen tarkoitettu teho kyllä menekkään äänen tuottamiseen vaan renkaan pullisteluun ja näin aallot kumoavat toisiaan. Kyllähän siitä elementistä ääntä lähtee vaikka pitäis kädessä, mutta ei se hyvin soi.
Joo no mulle se soi ihan tarpeeksi hyvin, pitää vaan ne tsilikoonit takalevyn väliin laittaa niin loppuu vuotamisetkin. Itse pidän tuon virityksen koska menee pieneen tilaan.
Itse saatte sitte vängätä siitä että soiko teidän mielestä hyvin ja saatte laskea kuinka monta litraa jnejne...

Itse saatte sitte vängätä siitä että soiko teidän mielestä hyvin ja saatte laskea kuinka monta litraa jnejne...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Ihan kivan näkönenhän toi on. Miten mahtuuko pyöräkoteloon? Toimiiko se sieltäkäsin?
Pitäsköhön itekki virittää vastaavanlainen ja purkaa nykyinen "Free-air" viritelmä...

15" subi olis ja samoin myös sen kokoisella vanteella olevia talvinakkeja. Jos nastat poistas yhdestä ja sitten vaikka kuumailmapuhaltimella puhaltas sen pinnan tasaseksi, vois tulla nätti...
Pitäsköhön itekki virittää vastaavanlainen ja purkaa nykyinen "Free-air" viritelmä...
15" subi olis ja samoin myös sen kokoisella vanteella olevia talvinakkeja. Jos nastat poistas yhdestä ja sitten vaikka kuumailmapuhaltimella puhaltas sen pinnan tasaseksi, vois tulla nätti...
Nooni nyt on tsilikoonit välissä ja soi tarpeeksi hyvin (mulle).
Onkohan kukaan muu vielä kerenny kokeilla vastaavaa??
Onkohan kukaan muu vielä kerenny kokeilla vastaavaa??
- Rusko Motorsport -
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Mitää föönejä, yheks illaks vaa vetävään päähän rengas ni.... :=)TJT kirjoitti:Ja voi muuten muutama ilta mennä puhallellessa...ekto kirjoitti:Jos nastat poistas yhdestä ja sitten vaikka kuumailmapuhaltimella puhaltas sen pinnan tasaseksi, vois tulla nätti...
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song