kyselisin kyseisistä jarruista kokemuksia jos jollain niitä
löytyy..calibraan ajattelin.
sekä madallusjousista calibraan voi antaa omakohtasia
näkökulmia, ite olen ajatellut cobraa. ja onko niissä
ny hirveesti eroja..
itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat,tyytyväinen olen ollut . hyvin pysähtyy ja ero ainakin oli raju ku entiset levyt oli aika ohkaiset . motonetistä tilasin nuo
ace kirjoitti:itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat
Onko totta että ekalla kerralla ajettaissa noilla Ferodon paloilla (uusilla), on niillä ajettava jarru pohjassa ja annettava kunnolla kenkää?? Kaveri osti S2 sellaset ja sille sanottiin niin... Että ne on ekalla kerralla ajettava todella kuumiksi tai ne ei ikinä tule pitämään niin kuin niiden kuuluis pitää.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 - www.maxboom.fi
ace kirjoitti:itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat,tyytyväinen olen ollut . hyvin pysähtyy ja ero ainakin oli raju ku entiset levyt oli aika ohkaiset . motonetistä tilasin nuo
hyvä kuulla, meinaan omassa on kans levyt ns ceedeen paksuset, ja ferodot tulee kans siin samal laitettua. jouduikko kiehauttaan nesteet että rupes toimiin, niinku edellinen kirjoittaja kertoo vai?
ace kirjoitti:itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat,tyytyväinen olen ollut . hyvin pysähtyy ja ero ainakin oli raju ku entiset levyt oli aika ohkaiset . motonetistä tilasin nuo
hyvä kuulla, meinaan omassa on kans levyt ns ceedeen paksuset, ja ferodot tulee kans siin samal laitettua. jouduikko kiehauttaan nesteet että rupes toimiin, niinku edellinen kirjoittaja kertoo vai?
Kyllähän se aina hetken ottaa että ne alkaa toimiin kunnolla. Itse en ainakaan nesteitä "kiehauttanut". Ajelin vaan ja parit ekat kerrat jarruttelin vähä tiukemmin. Ajan myötä alko ottaa kunnolla kiinni.
mulla ainakin, kun laitoin ferodon targetit ja powerdiskit, ni tuntu kun lähti ekan kerran koeajolle, ettei jarruja olis ollenkaan, mut sitten kun about päivän ajelin reilusti jokapaikassa jarrutellen, ni rupes jarrutkin taas löytymään.
Kyllähän noita paloja on aina vaihtamisen jälkeen hyvä jarrulla laahata,et pinta hieman kuluu,mut ei ne nyt mitään kilpapaloja ole jotka joutuu ennen lämmittämään,ku lähdetään radalle.