ate-power

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Tepi
'Diplomat'
'Diplomat'

ate-power

Viesti Kirjoittaja Tepi »

kyselisin kyseisistä jarruista kokemuksia jos jollain niitä
löytyy..calibraan ajattelin.
sekä madallusjousista calibraan voi antaa omakohtasia
näkökulmia, ite olen ajatellut cobraa. ja onko niissä
ny hirveesti eroja.. -(z)-
Vectra -07
Meriva -03
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Onhan nuo powerdiskit kivemman näköiset kuin tavalliset laikat :D

Urien tarkoitushan on poistaa jarrutuksessa palan ja levyn väliin syntyvää kaasua ja samalla näkee hyvin milloin levy on liian kulunut.

Kadetissa tuollaiset oli,mutta ei ne autuaaksi tehnyt.
Eroja tavallisiin levyihin ei normiajossa huomannut.
ace
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja ace »

itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat,tyytyväinen olen ollut . hyvin pysähtyy ja ero ainakin oli raju ku entiset levyt oli aika ohkaiset :roll: . motonetistä tilasin nuo
Kuva
Astra opc-line
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

ace kirjoitti:itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat
Onko totta että ekalla kerralla ajettaissa noilla Ferodon paloilla (uusilla), on niillä ajettava jarru pohjassa ja annettava kunnolla kenkää?? Kaveri osti S2 sellaset ja sille sanottiin niin... Että ne on ekalla kerralla ajettava todella kuumiksi tai ne ei ikinä tule pitämään niin kuin niiden kuuluis pitää.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Tepi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tepi »

ace kirjoitti:itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat,tyytyväinen olen ollut . hyvin pysähtyy ja ero ainakin oli raju ku entiset levyt oli aika ohkaiset :roll: . motonetistä tilasin nuo
hyvä kuulla, meinaan omassa on kans levyt ns ceedeen paksuset, ja ferodot tulee kans siin samal laitettua. jouduikko kiehauttaan nesteet että rupes toimiin, niinku edellinen kirjoittaja kertoo vai?
Vectra -07
Meriva -03
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Tepi kirjoitti:
ace kirjoitti:itselläni on calsussa juuri nuo aten powerdiskit ja niiden kanssa ferodon jarrupalat,tyytyväinen olen ollut . hyvin pysähtyy ja ero ainakin oli raju ku entiset levyt oli aika ohkaiset :roll: . motonetistä tilasin nuo
hyvä kuulla, meinaan omassa on kans levyt ns ceedeen paksuset, ja ferodot tulee kans siin samal laitettua. jouduikko kiehauttaan nesteet että rupes toimiin, niinku edellinen kirjoittaja kertoo vai?
Kyllähän se aina hetken ottaa että ne alkaa toimiin kunnolla. Itse en ainakaan nesteitä "kiehauttanut". Ajelin vaan ja parit ekat kerrat jarruttelin vähä tiukemmin. Ajan myötä alko ottaa kunnolla kiinni.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

mulla ainakin, kun laitoin ferodon targetit ja powerdiskit, ni tuntu kun lähti ekan kerran koeajolle, ettei jarruja olis ollenkaan, mut sitten kun about päivän ajelin reilusti jokapaikassa jarrutellen, ni rupes jarrutkin taas löytymään.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Kyllähän noita paloja on aina vaihtamisen jälkeen hyvä jarrulla laahata,et pinta hieman kuluu,mut ei ne nyt mitään kilpapaloja ole jotka joutuu ennen lämmittämään,ku lähdetään radalle.
ace
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja ace »

ihan normaalisti minä kyllä ajelin en mitään ihmeellisiä kimuroita tehnyt , aluks ne tosiaan on liukkaat et kantsii ottaa jarrutuksiin varovasti.

edit: ja niin tietysti testi lenkillä nappasin muutaman kerran kunnon jarrutukset alkuun .
Kuva
Astra opc-line
Vastaa Viestiin