omega-b:n mittarista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jukkapoika77
'Admiral'
'Admiral'

omega-b:n mittarista

Viesti Kirjoittaja jukkapoika77 »

eli ajattelin vaihtaa mittarin taustat niin miten saan viisarit irti?hajoo kumminki ku menee kylmiltään kokeileen :roll:
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti

ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
KapanderMaster
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: omega-b:n mittarista

Viesti Kirjoittaja KapanderMaster »

Joo kertokaapas vaan jotku viisaammat! Itseä sama homma kiinnostaa :D
Lähteekö ihan haarukalla kampeamalla? Ja mihin asentoon ne neulat tarvii takasin pistää?
Kuva
jukkapoika77
'Admiral'
'Admiral'

Re: omega-b:n mittarista

Viesti Kirjoittaja jukkapoika77 »

KapanderMaster kirjoitti: Ja mihin asentoon ne neulat tarvii takasin pistää?

niin joo sekin vielä
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti

ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
JarB
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JarB »

haarukalla irti... ja sitte pistätte vauhissa takasi nopeusmittarin viisarin..
**ex Vectra c20xe**
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Ensin ne viisarien "lepo" tapit pois jonka jälkeen viisarit tippuu ja sit jotenki piirtää paperille tai keksiä joku muu keino saada viisarien paikat mieleen. Sen jälkeen esim. haarukalla viisarit pois, mutta ne on sit jotkut PIRUN tiukassa! Mulla meinas ekalla kerralla usko loppua mutta kyllä ne kumminki ehjänä lähti. Sitten kun teistä jompikumpi saa projektin valmiiks niin pistää tänne kuvia tai mulle mailiin, eikö? :wink:
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

ei hätää jos jollakin menee viisarit rikki tai poikki niin multa kyllä löytyy niitä yhdet tai ehkä kahdet satsit
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

Lallevihtinen kirjoitti:Ensin ne viisarien "lepo" tapit pois jonka jälkeen viisarit tippuu ja sit jotenki piirtää paperille tai keksiä joku muu keino saada viisarien paikat mieleen. Sen jälkeen esim. haarukalla viisarit pois, mutta ne on sit jotkut PIRUN tiukassa! Mulla meinas ekalla kerralla usko loppua mutta kyllä ne kumminki ehjänä lähti. Sitten kun teistä jompikumpi saa projektin valmiiks niin pistää tänne kuvia tai mulle mailiin, eikö? :wink:
ite en otanut niitä lepotappeja pois, koska virrat kun sammutaa niin viisari nousee noin millin irti lepotapista, ja kun laittaa virrat päälle niin se kolahtaa kiinni lepotappiin, joten ite kampesin haarukalla irti ja painamalla takas, ja mittari virhe ainakin pysyi samana eli noin 6 kmh satasen kohdalla.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
KapanderMaster
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KapanderMaster »

Okei! Kyllä kai näillä eväillä pitäs pärjätä :D Ilmottelen jos ja kun saan homman suosiolla valmiiksi ja pistän kuvia!
Kuva
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

tais muuten olla että tuossa nopeus mittarissa ei ole edes mitään lepo tappia... no any way mulla viisari liikahtaa kun virrat laittaa päälle :roll: , liekö vika vai ominaisuus.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Jerzey kirjoitti:tais muuten olla että tuossa nopeus mittarissa ei ole edes mitään lepo tappia... no any way mulla viisari liikahtaa kun virrat laittaa päälle :roll: , liekö vika vai ominaisuus.
Joo nopeusmittarissa ei oo sitä tappia ja mullakin se on pikkusen nollan yläpuolella kun auto sammuksissa.
Vastaa Viestiin