B-Asconan turbottaminen
-
baadmw
- 'Kadett'

B-Asconan turbottaminen
millä jarruilla olette leimanneet turbo asconat?
mikä on vertailuautona tehokkain?
itse olen laittamassa 325 e30 bemarin etujarruja kun sattuu tallista löytymään mutta se ei taida konttorilla auttaa... vai oletteko käyttäny vakiojarruilla ja pnkistä se 110+20%hv lappu ja konttorille?
miten tuo cih:läinen muuten kestää pakosarjan tuuletinta?
mikä on vertailuautona tehokkain?
itse olen laittamassa 325 e30 bemarin etujarruja kun sattuu tallista löytymään mutta se ei taida konttorilla auttaa... vai oletteko käyttäny vakiojarruilla ja pnkistä se 110+20%hv lappu ja konttorille?
miten tuo cih:läinen muuten kestää pakosarjan tuuletinta?
ei siintä 2.4 imusarjata ole hyötyä ja se ei mene 2.0 kanteen
lexmaulin imusarja olis kova. viimeksi kun näin myynistä joku 2 vuota siten hinta 350e
pätkästy 6-imusarja josta sahataan käppyrät oikeasta kohdasta poikki ja laitetaan 2.0 imusarjasta pätkät tilalelle nin menee 2.0 kanteen
muuttamatta menee 2.2 ja 2.4 kanteen siis tuo pätkästy kutosen imusarja
jos on rahaa niin 2.2 alakerta kunnon männilla ja kansi 2.2/2.4 portattuna
kyllähän Cihhiläinen kestää.
jos 2.0 pitää tehdä halvimmalla 2.0N männät ja 2.2 kansi päälle niin puristus taitaa tipua johonkin 8:1 kohdalle joka on mitannu niin voipi kertoa
lexmaulin imusarja olis kova. viimeksi kun näin myynistä joku 2 vuota siten hinta 350e
pätkästy 6-imusarja josta sahataan käppyrät oikeasta kohdasta poikki ja laitetaan 2.0 imusarjasta pätkät tilalelle nin menee 2.0 kanteen
muuttamatta menee 2.2 ja 2.4 kanteen siis tuo pätkästy kutosen imusarja
jos on rahaa niin 2.2 alakerta kunnon männilla ja kansi 2.2/2.4 portattuna
kyllähän Cihhiläinen kestää.
jos 2.0 pitää tehdä halvimmalla 2.0N männät ja 2.2 kansi päälle niin puristus taitaa tipua johonkin 8:1 kohdalle joka on mitannu niin voipi kertoa
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Kaikilla vaihtoehdoilla (2.0, 2.2, 2.4) saat enemmän kuin tarpeeksi tehoa (kohta joku ärähtää...
). Riippuu siitä millaista konetta haluat. Kierroskonetta vai vääntökonetta. 2.0:sta pitäisi saada aikamoinen vinku sopivalla mitoituksella, ja kyllä se 2.4:kin kiertää jonkunverran, mutta on enemmän vääntökone kuin kierroskone (tähänkin joku saattanee ärähtää...
). 2.2 on sitten vähän välimuotoa noista kahdesta, sen saa myös kiertämään, mutta saa siitä vääntöäkin...
Itse aion kokeilla 2.4 kampuralla, katuautoa kuitenkin yritän tehdä, en rata-kierros-hirmua.
Itse aion kokeilla 2.4 kampuralla, katuautoa kuitenkin yritän tehdä, en rata-kierros-hirmua.
aki (piste) lahtinen (at) dnainternet (piste) net
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
Ite oon väsäämässä eaglen 5,4" veiveillä ja 97mm porauksella sekä 2.4 kampuralla tulevaa konetta. Vielä on vähän auki että millä puristuksilla kun ei oo ihan varma että viittiskö sitä remmiä alkaa väkertää vai ei...temppa83 kirjoitti:mikäs nyt ois kaikkein fiksuin ratkasu? elikkäs oon tilannu proSreetilt noi wisecon fulldome männät tulee tammi/helmikuus et tekisinkö sen koneen 2.0 kampurasta vai 2.4 kampurasta ja tietysti pitää viell tilatane eaglen kanget
-Kun tekee ite niin saa mitä ansaitsee-
-
streetmachine
- 'Admiral'