Missäköhän mahtaa olla vika kun autossa on sellainen vika että kun heittää ovet lukkoon ni ne aukee kaikki joko heti perään tai sitten muutaman minutin päästä????
Olis hyvä jos jollain olis jotain hyviä ideoita, tarttis saada auto takas liikenteeseen(seisoo nytten tallissa)....
ainakin mulla vecussa aukeili ja meni ovet lukkoon millon sattu ku oli ne piuhat kulunu pinnasta ja menivät aina välistä oikariin.varsinkin montuissa,joskus jopa parkissa sai aina pitää avaimia mukana ettei jääny ulos
Tossa ne ei mee lukkoon itsestään vaan noi pelkästään aukee ja se tapahtuu aina....siis aina kun haluu ne lukkoon pihalla....auto on ihan paikoillaan....mut mä yritän kattoo noi piuhat huomenna..
Pakaksella joskus jääny F-Atran farkusta vasen takaovi auki, ongelma vaivas viime talvena. Hävivi sitten itsestään, ja ei ole sen jälkeen uusinu. Kesällä suihkutin Tectylin ML:ääö oviin, joten irroitin verhoilut ja samalla tarkistin keskuslukot. Ei sieltä mitään outoa löytynyt, kaikki piuhat ehjät ja muutenkin liittimet hyvin kiinni. Taitanee olla henkimaailan asioita nämä ooppeleiden keskuslukko ongelmat....
Mulla oli aiemmin omassa autossa just sama ongelma, eli kaikki ovet aukeili itsestään lukitsemisen jälkeen. Vaihdoin sit kesällä kuskin oveen uuden lukon ni sen jälkeen on toiminut normaalisti..
Kokeile ny vaan eka sitä kuskin lukkoo... Eikä sitten mitään lukkosulia, vaan aseöljyä tai hhässää. Itellä ei tarvinnu purkaa mitään, vaan annoin helvatallisen yliannostuksen lukon syövereihin Ja tietysti ainaski 20 kertaa lukkoo auki-kiinni...
Itsellä eräässä toisessa autossa sellainen ongelma oli, että kun yksi lukko tappi ei mennyt ihan kokonaan alas (pakkasen vuoksi) niin avasi kaikki lukot...
Ei auttanut rasvaaminen....ja piuhat näytti ehjältä...eli siis se ei aina aukaise niitä....monta yötä ollu koko yön lukossa mutta useamitin se avaa ne ittestään...olen asteita vähän yrittänyt katella mutta ei niilläkään taida mitään väliä olla....rupee v----a toi pikkuhiljaa....onnex on muijan auto eikä oma(ei viitis joku päivä kävellä 60kilsaa duuniin ku auto on viety).....
Olisko muita ehdotuksia???
Manu82 kirjoitti:Ei auttanut rasvaaminen....ja piuhat näytti ehjältä...eli siis se ei aina aukaise niitä....monta yötä ollu koko yön lukossa mutta useamitin se avaa ne ittestään...olen asteita vähän yrittänyt katella mutta ei niilläkään taida mitään väliä olla....rupee v----a toi pikkuhiljaa....onnex on muijan auto eikä oma(ei viitis joku päivä kävellä 60kilsaa duuniin ku auto on viety).....
Olisko muita ehdotuksia???
Ei muutakun keskuslukon ohjausboksista piuhat irti ja lukitset ovet käsin.