takapään kolahdus 2003 gts vectra
-
summerjam77
- 'Kadett'

takapään kolahdus 2003 gts vectra
Terve!
mikäköhän mahtaa takapäässä kolahtaa kun ajaa ns.tervään monttuun tai vastaavaan....esim jos tiellä sulaa ja tulee jäinen kohta missä pieni pykälä niin kuskin puolelta takaa kuuluu terävä kolahdus...
iskari,joku tukivarsi tms rikki?sama kun takakulmaa painaa alas niin vähän lonksaa...
meneekö moinen takuun piikkiin jos sieltä esim iskari tai vastaava rikki?
autolla ajettu 85tkm...ja takuu on voimassa....
mikäköhän mahtaa takapäässä kolahtaa kun ajaa ns.tervään monttuun tai vastaavaan....esim jos tiellä sulaa ja tulee jäinen kohta missä pieni pykälä niin kuskin puolelta takaa kuuluu terävä kolahdus...
iskari,joku tukivarsi tms rikki?sama kun takakulmaa painaa alas niin vähän lonksaa...
meneekö moinen takuun piikkiin jos sieltä esim iskari tai vastaava rikki?
autolla ajettu 85tkm...ja takuu on voimassa....
Jeps. Takuun piikkiin menemistä pitää kysyä siitä liikkestä, josta ajopelin ostit. Ääni saatta lähteä vuotaneesta iskunvaimintimesta??, takakonttiin jäänneist irto-tavaroista?? yms. Rikkoutuneen iskunvaimintimet alkavat ääntelemään, kun pakkassäät tulevat. Lämpimällä ilmalla ei" naksetta" ilmene. Toivottavasti vika löytyy helposti.
-
summerjam77
- 'Kadett'

...
...no kuinkas tässä tapauksessa toimii takuu 3v. tai 100tkm?
..jos vika esim iskarissa?
..jos vika esim iskarissa?
-
summerjam77
- 'Kadett'

...
...niin,eli meneepi takuuseen kun auto rekattu kesäkuussa 2003 ja mittarissa 85tkm....?!
Re: ...
Hetkinen seis! 1.11.2001 jälkeen rekisteröidyn vectran tehdastakuuhan on vain 24kk ilman kilometrirajoitusta, eikä 3 vuotta???summerjam77 kirjoitti:...niin,eli meneepi takuuseen kun auto rekattu kesäkuussa 2003 ja mittarissa 85tkm....?!
-
summerjam77
- 'Kadett'

-
summerjam77
- 'Kadett'

...jeps...
...mulla kosahti vesipumppu tuosta omasta viikko sen jälkeen kun olin sen käytettynä liikkeestä hakenut(2kk sitten)...no se meni vielä liikkeen piikkiin eikä kerenny mitään isompaa hajottamaan(kait)...
mut eipä taida iskarit enää mennä vaikka on kuinka VARMA RATKAISU vaihtoauto....
...ihan siinä uskossa ostin että 3v/100tkm....näin sitä tyhmää nuijitaan...
...mulla kosahti vesipumppu tuosta omasta viikko sen jälkeen kun olin sen käytettynä liikkeestä hakenut(2kk sitten)...no se meni vielä liikkeen piikkiin eikä kerenny mitään isompaa hajottamaan(kait)...
mut eipä taida iskarit enää mennä vaikka on kuinka VARMA RATKAISU vaihtoauto....
...ihan siinä uskossa ostin että 3v/100tkm....näin sitä tyhmää nuijitaan...
Sekin johtuu siitä, että pyöränkulmat ovat takapäässä uudesta lähtien perseellään.0201346 kirjoitti:sama tukivarsi ongelma jatkuu ku b2 -mallin vectrassa, kokemus kertoo sanoa et ei oo laatu nimittäi parantunu yhtää, paras tiedossa 30tkm ja taka-akselin ylätukivarren ulommaiset puslat väljät....!!!