Opel Calibra - Ratinkorkeudensäätö
Tilttiratti on ollut lisävaruste Calibrassa, ei se ole vakiona kuulunut mihinkään "normaaliin" malliin ainakaan. Itselläkin on tuo -92 Turbo 4x4, johon on tilttirattipylväs asennettu jälkeenpäin Suomessa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Tuossapa ois kuvatusta: http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... id=2496340Eagle| kirjoitti:Pistä kuvaa siitä jos jaksat! ;D kiinnostaa....Jani_m kirjoitti:Kyllä mulla ainakin löytyy sellainen. Pieni vipu vilkkuviiksen vieressä.![]()
-Tähtipyörä-
Tuo kyllä pitää paikkansa että itse säädöllä ei juuri tee mitään, paits Calibrassa parhaan asennot ovat muutama alin ja tuon tiltin kanssa autosta pääsee nousemaan paremmin ulos ja sisään.ascona_c kirjoitti:Tuo säätö on kyllä täysin hyödytön, jos se on samanlainen kuin B-Vectrassa, eli ratti ei säädy korkeussuunnassa senttiäkään, ainoastaan kallistuskulma muuttuu.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Omasta mielestäni ei ole mikään hyödytön.ascona_c kirjoitti:Tuo säätö on kyllä täysin hyödytön, jos se on samanlainen kuin B-Vectrassa, eli ratti ei säädy korkeussuunnassa senttiäkään, ainoastaan kallistuskulma muuttuu.
Itse kun olen lyhyt,niin esimerkiksi ylimmässä asennossa aika epämiellyttävä ajaa...
Kiitokset!Jani_m kirjoitti:Tuossapa ois kuvatusta: http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... id=2496340Eagle| kirjoitti:Pistä kuvaa siitä jos jaksat! ;D kiinnostaa....Jani_m kirjoitti:Kyllä mulla ainakin löytyy sellainen. Pieni vipu vilkkuviiksen vieressä.![]()
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Tietoa onko noita asennettu jälkikäteen? Hirveä rojekti?TJT kirjoitti:Omasta mielestäni ei ole mikään hyödytön.ascona_c kirjoitti:Tuo säätö on kyllä täysin hyödytön, jos se on samanlainen kuin B-Vectrassa, eli ratti ei säädy korkeussuunnassa senttiäkään, ainoastaan kallistuskulma muuttuu.
Itse kun olen lyhyt,niin esimerkiksi ylimmässä asennossa aika epämiellyttävä ajaa...
Ja mites kärsiikö tuo Airbag sitten jotenkin tuosta säädöstä vai?
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Mun Calsuun on Sutiilla vaihdettu tilttirattipylväs, mutta ei ole airbageja mun Calsussa... mutta kyllä sen siis pystyy laittamaan jälkeenpäinkin. Projektin laajuudesta en osaa sanoa, kun se oli asennettu ennenkuin minä ostin tuon auton, mutta Sutiin Marko tietänee paremmin.Eagle| kirjoitti:Tietoa onko noita asennettu jälkikäteen? Hirveä rojekti?TJT kirjoitti:Omasta mielestäni ei ole mikään hyödytön.ascona_c kirjoitti:Tuo säätö on kyllä täysin hyödytön, jos se on samanlainen kuin B-Vectrassa, eli ratti ei säädy korkeussuunnassa senttiäkään, ainoastaan kallistuskulma muuttuu.
Ja mites kärsiikö tuo Airbag sitten jotenkin tuosta säädöstä vai?
-
juzatheman
- 'Senator'

onhan siinä säädettävä pa-paineen säädinkin... kuulostais kovasti meikäläisen vanhalta peliltä... olitan tietoinen muuten alustamuutosten suhteen..?? mulla olis jossain vaiheessa myydä sulle etupään säädettävät yläpäät(k-mac). menee heittämällä paikoilleen kun on reijätkin valmiina.Puuhis:) kirjoitti:Eagle| kirjoitti:Ja milläs koneel toi sun calibras on.. ? :o mul o -95 ecotec... joten mistä 16v koneesta oot 190hp:ta ottan irti? :oPuuhis:) kirjoitti:Kyllä mulla ainakin on... Ei tosin taida olla vakiovaruste.
c20xe, jossa kansi portattu,venttiilien seetejä muokattu ja aavistus laskettu. Lexmaulin imusarja, vapaavirtaus suodatin omassa kotelossa(koteloa muokattu). Putkisto rosteri mallinen (euro stainless) katti mäjellä. Nokka pyörät(cat cams säädettävät) Vaikionokkia sorvattu vähän. Ja siinäpä se. Suurin osa muutoksista oli jo autossa kun ostin sen, niin en osaa ihan tarkkaan kertoa.
lähti ajat sitten tehtaalle kun hajosivat. joudun laittaa vakiot takasin. kyllä luulis kohta uudet saavan kun puolivuotta on jo kulunut..
ja tilttirattin olen jälkeen päin asentanut. niin kuin jakkaran lämmittimet(hantin penkissä ei ole vastusta vielä) jos et ole laittanut..
jos kiinnostaa niin voi soitella tai viestiä laittaa
ketonen 0400-411979
bung_hole96@hotmail.com
entinen calibran omistaja.
Niin onhan siinä sekin. Ilmottele kun saat nuo säädettävät yläpäät, niin ostan pois ne.juzatheman kirjoitti: onhan siinä säädettävä pa-paineen säädinkin... kuulostais kovasti meikäläisen vanhalta peliltä... olitan tietoinen muuten alustamuutosten suhteen..?? mulla olis jossain vaiheessa myydä sulle etupään säädettävät yläpäät(k-mac). menee heittämällä paikoilleen kun on reijätkin valmiina.
lähti ajat sitten tehtaalle kun hajosivat. joudun laittaa vakiot takasin. kyllä luulis kohta uudet saavan kun puolivuotta on jo kulunut..
ja tilttirattin olen jälkeen päin asentanut. niin kuin jakkaran lämmittimet(hantin penkissä ei ole vastusta vielä) jos et ole laittanut..
jos kiinnostaa niin voi soitella tai viestiä laittaa
ketonen 0400-411979
bung_hole96@hotmail.com