Kadett / Ascona vetoakseli
Kadett / Ascona vetoakseli
Sopiiko C-Asconan vetoakselit (18E/F16) E-Kadettiin joka on vastaavalla tekniikalla?
Lähinnä tota pituutta meinasin että onko sama, nivelet on ilmeisesti samat.
Motonet ei löydä C-asconaan muihin kuin 1.3:seen vetoakselit, mutta kadettiin löytyy muitakin. Näyttäis noi pikkuvetarit olevan samat molemmissa.
Lähinnä tota pituutta meinasin että onko sama, nivelet on ilmeisesti samat.
Motonet ei löydä C-asconaan muihin kuin 1.3:seen vetoakselit, mutta kadettiin löytyy muitakin. Näyttäis noi pikkuvetarit olevan samat molemmissa.
luultavasti
väittäsin että sopii.. 1.3 asconassa on ainoastaan erit vetonivelet/akseli. 1.6 ja 1.8 sitten on samat.. ja saattaa 2.0 litran koneestakin käydä nivelet ja akseli noihin 1.6/1.8 koneisiin.. ja kadettihan on pitkälti samanlaisella tekniikalla kuin ascokin. ooppeleissa on nääs tämä osien yhteensopivuus hyvää 
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: luultavasti
Eipä mee ihan noin.Immortal kirjoitti:väittäsin että sopii.. 1.3 asconassa on ainoastaan erit vetonivelet/akseli. 1.6 ja 1.8 sitten on samat.. ja saattaa 2.0 litran koneestakin käydä nivelet ja akseli noihin 1.6/1.8 koneisiin.. ja kadettihan on pitkälti samanlaisella tekniikalla kuin ascokin. ooppeleissa on nääs tämä osien yhteensopivuus hyvää
Yleisesti ottaen.
13S/16SV samat vetonivelet/akselit
16S/18E/20NE jne samat vetonivelet/akselit
-
Opelkadettc1,3n
- 'Kadett'

-
Opelkadettc1,3n
- 'Kadett'

Mahtaakoos noi asconan tolpat käydä kadettiin? Eiköhän ne kuitenkin oo pikkusen erilaiset. Yläkiinnitys käsittääkseni erilainen. Ja ei taida auttaa vaik vaihtas yläjousilautasenkin ku jousetkin on erilaiset. Voi olla et oon väärässäkin. Mut mun käsitys olis tällänen. Oisko kellään tietoo? Ei jaksais alkaa mettästeleen turhaan kadetin isoja tolppia ku olis asconankin tolpat kaverilla ja viel turhan panttina.
Sopiihanse kun sovittaa
Tolpat ei käy suoraan, mutta helpostiOpelkadettc1,3n kirjoitti:Mahtaakoos noi asconan tolpat käydä kadettiin? Eiköhän ne kuitenkin oo pikkusen erilaiset. Yläkiinnitys käsittääkseni erilainen. Ja ei taida auttaa vaik vaihtas yläjousilautasenkin ku jousetkin on erilaiset. Voi olla et oon väärässäkin. Mut mun käsitys olis tällänen. Oisko kellään tietoo? Ei jaksais alkaa mettästeleen turhaan kadetin isoja tolppia ku olis asconankin tolpat kaverilla ja viel turhan panttina.
Laita asconan tolppiin: Kadetin iskari, Kadetin iskarin kiinnitysmutteri, Kadetin jousilautanen, Kadetin jousi, Kadetin iskarin yläpään laakerointi/jousilautanen.
Kannattaa tarkkaan mitata jousilautasen paikka ja asento, että saa sen hitsattua samaan asentoon takaisin.
-
Opelkadettc1,3n
- 'Kadett'