b-omega alusta ongelma
b-omega alusta ongelma
no niin eli omistan b-omega farkun ja pitäs vähän saaha tuuninkia. mutta ongelmia paratiisissa, oon koittanu lueskella ja kysellä että minkä merkkisiä madallusjousia/alustasarjoja on saatavana. minkä merkkiset ja hinnaltaan sopivat, ja mikä tarkeintä tiputtaaako tasasesti kummastakin päästä. oon katellu weitec 35/35 alustasrj. mut tekeekö mitään, onko tietoa? jousisarja+iskarit merkki?? ja mistä näitä saa
Itellä on vastaava weitecin alusta omegas(sedan) Ja se ainaki tiputti auton tasasesti,tämä todettiin mittaamalla ennen ja jälkeen asennuksen.
Aulustasta tuli sopivan tuntunen,ja oon tähän asti ainaki ollu tyytyväänen. muistaakseni makso hiukan alle 500e vuos sitte. Ostin paikallisesta tarvikeliikkestä,mut ne tilas sen us-partsilta. Omasta mielestä ainaki hinta/laatu suhde hyvä,ja voin kyllä suositella.
Aulustasta tuli sopivan tuntunen,ja oon tähän asti ainaki ollu tyytyväänen. muistaakseni makso hiukan alle 500e vuos sitte. Ostin paikallisesta tarvikeliikkestä,mut ne tilas sen us-partsilta. Omasta mielestä ainaki hinta/laatu suhde hyvä,ja voin kyllä suositella.
No mulla on H&R alusta ja laskua tuli tuo 35 mm ja ihan kohtuu hyvältä näyttää mielestäni kuva ompusta Ja jousilla oli muistaakseni hintaa n 300 euroa.
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
- O´pelittää
- 'Kadett'

Mulla on farkkussa Weitekin -35 sarja. Farkussa ei näytä niin hyvältä kuin sedanissa koska näyttää sieltä, että perä olisi korkeammalla... tosin siltähän se näyttää vakiojousillakin. Kuormattuna näyttää hyvältä. Pudotusta tuli -45 vakiojousiin verrattuna, mittasin ennen ja jälkeen asennuksen. Mielestäni iskarit ei ole kovin jämäkät ja jouset ovat hivenen liian pintakovat mutta tosi mukavat muuten ajaella mukulakivilläkin. Takarenkaat kuluva epätasaisesti madalluksen jälkeen, vaatisi ehdottomasti jonkin säätösarjan campperin säätöön. [/img]
Meillä taasen Fk:n -40mm jouset vakioilla v6 sportin iskareilla ja tuntuu ihan ok:lta Vanteet on 19" 235/35 renkailla, toi jousisarja tiputtaa tasaisesti ja riittävästi eikä maksa maltaita... http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=91003
hyvä hyvä...
tietoa löytyy kun vaan kyselee oikeasta paikasta
. tuota minkähän hintasia on on fk- ja suplex jousisarjat. nii ja tietysti kiinnostas tuo käytettykin setti mut mitenhän paljon se keula jää sit korkeammalle näissä 4-koneisissa?
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti: