AstraG koiraverkko
- Asco-vainaa
- 'Senator'

AstraG koiraverkko
Missäs semmosia myydään. Aattelin niinku siihen tehtyä, ei mitään Biltema "onesizefitsall" mallia. Paljonko maksaa?
Astra caravan 2.2 -01
Lääkitys! Ihmiselle!!
Lääkitys! Ihmiselle!!
- Asco-vainaa
- 'Senator'

Re: AstraG koiraverkko
Ostin just Astra G -98 ja siinä on toi koiraverkko kiinni. Ongelma vaan on että en saa sitä irti ja tuo käyttöohje-kirjan "ohje" ei auta mua yhtään! Miten sen saa pois???
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Tampereella Pirkanmaan Osa-shop Linnainmaan nurkilla voisi myös myydä ooppelia edullisemmin, en tosin ole varma löytyykö. Ja Pk-seudulla oleva Automuovi oy myy mielestäni varmasti, myös postimyynnillä, hinnoista en kyllä tiedä. Enkä valitettavasti myöskään tuosta irroituksesta. 
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Mulla olis lancerin peräkoppiin ite tehty häkki ylimääräsenä jos haluaa näppärästi koiraa kuskata. uskosin että astran koppiin menee. Ei kyllä oo yhtä komia ku isojenpoikien tekemät mutta toimii ja halavalla lähtee ja yv:llä tavottaa.
VW Passat Variant
Mulla on ainakin itsellä entisen vectran vanha verkko nykyisessä astrassa kiinni, jos on samanlainen niin pitäis lähteä kun ensin alhaalta irroittaa ne hihnat ja sit ylhäältä avaa ne muoviluukut jos on kiinni, sit nyppää ylätangosta taaksepäin sen verran kun tulee jonka jälkeen pitäis sieltä tangon taitoksen kohdilta vetää tanko ulos korista, se tanko on jousitettu ja pitäis mennä sisäkkäin pienellä voimalla. Toivottavasti tästä olisi hieman apua.EssiK kirjoitti:Ostin just Astra G -98 ja siinä on toi koiraverkko kiinni. Ongelma vaan on että en saa sitä irti ja tuo käyttöohje-kirjan "ohje" ei auta mua yhtään! Miten sen saa pois???