X20XEV letkujen koko
X20XEV letkujen koko
minkä kokoisia (halkaisia) ja mittasia on ne isompi ja pieni huohotin letku joska menee ajan myötä lakritsaksi. Opelin liikkeessä ei ollu hyllyssä ja huomenna pitäs laittaa auto viikonlopun reissua varten kuntoon joten pitänee hakea pohjolan kumista... "ota malli mukaan" no en ota ku pitää purkaa ja kasata ja hakea uudet ja purkaa ja kasata
KIITOS
Mitä haittaa siit on jos se on menny ihan taipuisaks ja lötköks ku märkä laku?!
jos se vaan ei ole haljennut tai jotain? 
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Siitä letkusta irtoaa p***aa, joka tukkii sen pienen reiän kaasuläppäkotelosta. Näin minä olen ymmärtänyt. Täytyis ruveta omaa ropaamaan, kun tyhjäkäynti tuntuu taas välillä temppuilevan.Eagle| kirjoitti:Mitä haittaa siit on jos se on menny ihan taipuisaks ja lötköks ku märkä laku?!jos se vaan ei ole haljennut tai jotain?
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Asia selvä, tiedän sit mikä on vikana jos moista ilmeentyy.. ;pVecstra kirjoitti:Siitä letkusta irtoaa p***aa, joka tukkii sen pienen reiän kaasuläppäkotelosta. Näin minä olen ymmärtänyt. Täytyis ruveta omaa ropaamaan, kun tyhjäkäynti tuntuu taas välillä temppuilevan.Eagle| kirjoitti:Mitä haittaa siit on jos se on menny ihan taipuisaks ja lötköks ku märkä laku?!jos se vaan ei ole haljennut tai jotain?
Tosiaan kannattaa vaihtaa se letku(t). www.automuovikem.fi myy niitä jollain 10 eurolla. Ainoastaan se paksumpi menee lakuksi, mutta kyllähän sen pienemmän voi myös vaihtaa...
Siis mulla oli nimenomaan se ohuempi letku ihan haperoa lakritsaa ja aiheutti tyhjäkäynnin soutamista.Viime kesän jälkeen toi letku uusittiin ja eipä ole tyhjäkäynti enään senkoommin soutanut...ekto kirjoitti:Ainoastaan se paksumpi menee lakuksi, mutta kyllähän sen pienemmän voi myös vaihtaa...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
ne menee alipaineesta littiin eikä ilma kulje ja sit tosiaan niistä murenee sitä mössöö joka tukkii ja sotkee kaasuläpän ja tyhjäkäyntimoottorin. Letkut hankittu pitäs vaan saaha aikaseksi vaihtaa
Edittiä: nyt ne on vaihettu! Parkkipaikalla vaihoin, pikkulamppu suussa näytti valoa ja ulkona -20c pakkasta...onkait sitä jonkin sortin pöljä
Edittiä: nyt ne on vaihettu! Parkkipaikalla vaihoin, pikkulamppu suussa näytti valoa ja ulkona -20c pakkasta...onkait sitä jonkin sortin pöljä
Kauan noi letkut yleensä kestänee...jalu78 kirjoitti:ne menee alipaineesta littiin eikä ilma kulje ja sit tosiaan niistä murenee sitä mössöö joka tukkii ja sotkee kaasuläpän ja tyhjäkäyntimoottorin. Letkut hankittu pitäs vaan saaha aikaseksi vaihtaa![]()
Mm.. hyväkuntoisiltahan nuo vielä näyttävät...ile:_ kirjoitti:No jos aattelee että mulla -94 vuoden A-Vectra ja siihen vaihdoin syksyllä sen paksumman ja oli sen näkönen ettei ois koskaan vielä vaihdettu.
Tuskin sun niitä tarvi vaihtaa ku kerran, jos nyt on vaihdon tarpeessa.