Mitkä rengasmerkit hiljaisimpia?
Mitkä rengasmerkit hiljaisimpia?
Elikkäs kevät lähestyy ja renkaat tarttis saada. Nyt en enää halua ostaa ns. halvimpia renkaita ja ajattelin satsata enemmän miellyttävyyteen ja sen takia kiinnostaa missä rengasmalleissa/merkeissä on rengasmelu saatu pieneksi? Koko tulee olemaan 215/205 x 45/40 x 17" eli mitä mallia tai merkkiä suosittelisitte?
Astra G sport 2.0 16v
-
calibra-92
- 'Senator'

No toyo.ista sen verran että itellä oli hetken aikaa sellaset 215/40/17 calibrassa,uutena tosi hiljaiset ja mukavat ajaa mutta kun ne kului niin alkoi vedellä urissa tosi pahasti ja kuluminen oli epätasaista ,eli joka toinen kuvio kului enemmän.
Sitten kun ne oli kuluneet rapulle,niin voitte vaan kuvitella kuinka ne huusi.
Sitten kun ne oli kuluneet rapulle,niin voitte vaan kuvitella kuinka ne huusi.
Itse olin ihan tyytyväinen Falkenin fk-451. Hyvät ajaa ja ainakin hiljaisemmat kuin Fuldat (extremo) tai Marangolit (Z-line).
Good Year eagle F1:siin olin kans erittäin tyytyväinen aikanaan kuten myös samankoon Pirelleihin (oisko ollut P6:set).
En tiedä onko enää, mut Jyväskylästä yx liike antoi takuun, että 2vkoa sait kokeilla rengaspakettia ja jos et tyytyväinen niin laitetaan toiset alle...
Good Year eagle F1:siin olin kans erittäin tyytyväinen aikanaan kuten myös samankoon Pirelleihin (oisko ollut P6:set).
En tiedä onko enää, mut Jyväskylästä yx liike antoi takuun, että 2vkoa sait kokeilla rengaspakettia ja jos et tyytyväinen niin laitetaan toiset alle...
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Ite kun laitoin viimekesänä noi isommat vanteet, niin tajusin että nakitkin on "hitusen" kalliimmat. Kyselin Nokian ja Bridgestonen hintoja 225/45/R17 niin oli luokkaa 700 - 800 eur
Nyt sitten olen kattonu Rengas-onlinesta halppisrenkaita. Nämä NanKang NS2 renkaat ainakin näyttää ihan kivoilta, mutta mitään tietoa ominaisuuksista ei ole:
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 08&dsco=36

Onko teillä kokemuksia noista "kustannustehokkaista" renkaista?
Nyt sitten olen kattonu Rengas-onlinesta halppisrenkaita. Nämä NanKang NS2 renkaat ainakin näyttää ihan kivoilta, mutta mitään tietoa ominaisuuksista ei ole:
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 08&dsco=36

Onko teillä kokemuksia noista "kustannustehokkaista" renkaista?
"Kustannustehokkaista" kesärenkaita sen verran kokemusta, että omassa kärryssä on jotkut Wanli-merkkiset 215/45/17 kumit. Kaks vuotta vanhat leiman mukaan, ja kyljet murteilla kaikista renkaista. Lisäksi niin paljon pystyheittoa, ettei saa tasapainoon... Märkäpito on aika olematon, muuten ihan ok 
-respect to the man in the ice cream van-